מרגישים שפיספסתם כמה אייטמים מעניינים? סקרנים לשמוע מה קורה בעיר הסמוכה? הנה הסיפורים החמים שפרסמנו השבוע ברשת מיינט.
לתשומת לב רוכבי האופנועים בראש העין והסביבה: תושבים מפסגות אפק טוענים כי חלה עלייה ניכרת בכמות גניבות הדו גלגליים במהלך החודש האחרון. אחת התושבות טוענת כי שוטרים יצרו עימה קשר ביום שישי בבוקר ודיווחו כי האופנוע של בעלה נמצא בוואדי סמוך. במיינט ראש העין מספרים כי בני הזוג מרחוב גרטרוד עליון הלכו לישון ביום חמישי בערב בידיעה כי האופנוע נמצא בחניה, אולם בשעה 6 בבוקר קיבלו שיחה מפתיעה מצוות שיטור שביקש מהבעל להגיע לואדי סמוך, שם נמצא אופנוע כשלוחית הרישוי זרוקה כמה מטרים ממנו. "השוטרים ביקשו מבעלי שיבוא לוודא שאכן מדובר באופנוע שלו. מסתבר שהגנבים השאירו את האופנועים שם וכנראה תכננו לחזור לקחת אותם כי לידם נמצאו גם כלי עבודה", מספרת האישה. "אתה משאיר משהו בבניין שלך בידיעה שזה המקום הכי בטוח עבורך ופתאום זה מתפוצץ לך בפנים. לדעת שאנשים זרים מסתובבים לך בתוך החניון, כשלא פעם אנחנו חוזרים הבייתה בשעות מאוחרות זה מלחיץ ולא נעים בכלל".


מקרה התחזות נחשף השבוע על ידי המשטרה. תושבת חולון דיווחה שלביתה הגיעו כתבי אישום בגין עבירות תנועה על שם בנה, וזאת למרות שבנה שוהה בחו"ל. במיינט חולון מספרים כי כאשר קיבלה את רשיון הנהיגה החדש של בנה גילתה כי קרוב משפחה התחזה לו וביצע, את העבירות הללו על שמו. השבוע בפעילות יזומה לאיתורו, עצרה המשטרה את קרוב המשפחה, בן 52 מאזור. האיש חשוד כי בהיותו ללא רישיון נהיגה תקף מזה כ-10 שנים, ובפסילה, ארגן לעצמו רישיון נהיגה עם פרטים של קרוב משפחתו, אך עם תמונתו שלו, וכך המשיך לנהוג. במשך תקופה ביצע הלה עבירות תנועה שונות, ובכל פעם הזדהה בפני השוטרים בשמו של קרוב משפחתו. בנוסף הוא חשוד כי היה מעורב בתאונת דרכים וניסה לחמוק מהדין באותה שיטה. זאת ועוד. בעת מעצרו נהג החשוד ברכב שהיה ללא אגרת רישוי וביטוח תקפים.
במקביל, במיינט באר שבע מדווחים כי במהלך פעילות של משטרת התנועה ברח' טוביהו בעיר עוכב נהג רכב לבדיקה הציג בפני השוטרים רשיון נהיגה מקסיקני. מבדיקת השוטרים עלה כי הנהג אינו מורשה לנהיגה וכלל לא הוציא רשיון נהיגה מעולם ויש חשד כי הרישיון מזוייף. החשוד, תושב נתיבות בן 36, נעצר והובא בפני שופט תעבורה.

2 צפייה בגלריה
רשיון הנהיגה המקסיקני שהוצג לשוטרים
רשיון הנהיגה המקסיקני שהוצג לשוטרים
רשיון הנהיגה המקסיקני שהוצג לשוטרים
(באדיבות משטרת ישראל)

במיינט בת ים תיעדו את 'מסיבת ההריסה הגדולה' שהתרחשה השבוע בצומת הרחובות סוקולוב וירושלים בעיר והביאה למיטוט כמעט מוחלט של שלושה בנייני מגורים ישנים בגובה ארבע קומות בהם היו 51 דירות. כעת, יתחילו עבודות הבנייה בשטח על פי ההיתר ובהתאם לתוכנית שאושרה לביצוע, ייבנו בשטח שני מגדלים בגובה 30 קומות כל אחד ובהם 220 דירות חדשות בסך הכל.

חניכי שבט שליט של תנועת הצופים בכפר סבא פתחו במיזם חדש להעלאת המודעות לחשיבות השמירה על איכות הסביבה – הפעלת "קיוסק ירוק" שהתשלום בו מתבצע בבקבוקי זכוכית ופלסטיק למיחזור. במיינט כפר סבא מסבירים כי אחרי שהבקבוקים (המשמשים בעצם כתשלום בקיוסק) נאספים, הם נשלחים על ידי השבט למיחזור והתמורה הכספית המתקבלת עבורם משמשת לקניית מוצרים נוספים לקיוסק – כך שהמחזוריות נמשכת לאורך השנה ואף מביאה לחיסכון משאבים כלכליים.

2 צפייה בגלריה
חניכי תנועת הצופים בקיוסק
חניכי תנועת הצופים בקיוסק
חניכי תנועת הצופים בקיוסק
(צילום: פרטי)