אלון שמידט מנהל אגף תרבות ואירועים בעיריית מודיעין

… בשנים עברו: "אירועי התרבות לערב יום העצמאות בשנים עברו נגעו בראש ובראשונה בתרבות הישראלית לכל גווניה, בכל המובנים שאפשר לחשוב עליהם, למשל בעבר ממש הקמנו אוהל גדול ועשינו קומזיץ ענק, וקיימנו אירועים בבמה המרכזית שהם מעבר למופעי זמר, אלא הפקות של מופעי זמר ותרבות מקומיים, וכמובן גם במות לנוער, והיו גם אירועים למגזר הדתי והרקדה, אבל השנה נצטרך להתנהל בשל המצב מעט אחרת".
1 צפייה בגלריה
אלון דויטש
אלון דויטש
אלון שמידט
(צילום פרטי)
קראו גם:
… השנה: "בשל המתווים וההתניות נאלצנו להיות השנה יותר מצומצמים. ערב השירה בציבור מתקיים, אבל לפי הנחיות התו הירוק. במה אחרת של הרכבים מקומיים ופחות מוכרים תתקיים גם כן, ויהיה גם אירוע באמפי באולפנה בעיר, שם תהיה מוזיקה עברית, יהודית וחסידית, אבל אלה יהיו שלושת האירועים המרכזיים שלנו.
"השוני השנה הוא שאנחנו מצטמצמים. אנחנו נותנים משהו, אבל כמובן לא כמו בימים רגילים, והנה, בשנה שעברה לא היו אפילו זיקוקים והשנה יהיו. "יש כאלה שאומרים שברשויות אחרות יש אירועים, אבל אצלנו מתנהלים מעט אחרת. האוכלוסייה שלנו מחבקת וקהילתית ובהסתכלות הכוללת אנחנו מעדיפים לפעול בצורה אחרת ‑ פחות אירועים המוניים ופחות 'לשפוך כסף'. לכן בעצמאות השנה יהיו לכאורה פחות אירועים, אבל נמשיך לשמח ולחגוג גם בהמשך השנה. הגישה שלי היא שצריך לקחת הכל בקלות, לא צריך להשתגע".