לאור הסגר השני, החליטו חברי מועצת מודיעין לקיים שוב את הפרויקט של איסוף וחלוקת חבילות לחיילים תושבי העיר מודיעין מכבים רעות. כזכור, פרויקט דומה קיימו החברים בסגר הראשון במהלך חודש אפריל, במהלכו חולקו כ- 170 חבילות.
2 צפייה בגלריה
שניים מהחיילים שקיבלו חבילה
שניים מהחיילים שקיבלו חבילה
שניים מהחיילים שקיבלו חבילה
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
מדובר ביוזמה של סגני ראש העירייה מויש לוי ואילן יאיר בן סעדון וחברי המועצה עדי מן, גבי אדרי, הילה בן אליעזר וגלעד ביהרי. איסוף החבילות התקיים ביום שלישי בבית הכנסת "קול יהודה", ברחוב יעל הגיבורה.
ליום האיסוף קדמו רכישות ואריזות של כ- 100 חבילות לחיילים בודדים עליהם עמלו הורי סיירת ההורים - הצוותים של 'אילנה ויוני'. שותפים לתרומות - רמי לוי וקובי נעמה הבעלים של 'תבליני נעמה' שנענו בחיוב לפנייתו של סגן ראש העיר בן סעדון להרים תרומה לטובת החיילים. גם ערן עמיר, מנכ"ל חברת סגלגל תרם אריזות טיפוח".
2 צפייה בגלריה
אוספים חבילות לחיילים
אוספים חבילות לחיילים
אוספים חבילות לחיילים
(צילום: פרטי)
בן סעדון: "החיילות והחיילים הם הילדים של כולנו. אחרי ההצלחה של החלוקה בסגר הראשון, ראינו זאת כחובה להתגייס בשנית למען החיילים שלנו לאור עוצר היציאות עליו החליט הרמטכ"ל. פעלנו עם ההורים כדי לתת להם תחושה של בית. ההורים הכינו חבילות ואנחנו דאגנו לשנע אותן לכל הבסיסים בארץ.
החלוקה התבצעה בקרב חיילי העיר והיישובים הסובבים. זה המעט שנוכל לעשות עבורם ועבור ההקרבה שלהם לביטחונה של המדינה. כ- 150 תושבים נרשמו כדי להתנדב ולתרום. מרגש לראות שתושבים הכינו עשרות חבילות לחיילים בודדים".
כל העדכונים - חדשות מודיעין