בין כתלי בית ספר מכבים רעות (מו"ר) מתכנסים התלמידים והמורים בכיתות ומתחילים את הבוקר באופן לא שגרתי. "בוקר מו"ר", מיזם מיוחד שהחל בשנת הלימודים הקודמת, יוצר מפגש לא פורמלי בן 20 דקות, בין המחנכים לתלמידים ומזמין לשיח וזמן איכות, אשר אינו קשור לתחום הלימודים. "הצורך למפגש הזה עלה מהצוות", מספרת מנהלת בית הספר רוית ורון. "ניסינו לחשוב כיצד ניתן לחזק את תחושת השייכות של התלמיד לבית הספר".
בניגוד לבתי ספר יסודיים בהם המחנכים רואים את תלמידיהם מדי יום, בחטיבת הביניים המצב משתנה והקשר היומיומי עם המחנך פחות מתאפשר בשל מערכת השעות. לכן, מיזם זה מבקש ליצור קשר רציף עם המחנכים והתלמידים, קשר אשר יתרונותיו וחשיבותו מורגשים כבר במהלך המחצית הראשונה. כך למשל מתארת המחנכת דקלה צדוק "אני רואה אותם בוקר בוקר ויכולה להבחין בניואנסים שלא התאפשר לי לראות לפני שהתחלנו במפגשי הבוקר. החל מענייני משמעת כמו תלבושת ואיחורים וחשוב מכך, איך הם מגיעים בבוקר, באיזה מצב רוח הם הגיעו ומה האווירה הכללית בכיתה."
את התכנים לבוקר מו"ר בוחר כל מחנך לפי ראות עיניו. כל מחנך לוקח את הזמן היקר עם כיתתו למקום אחר. חלק מהמחנכים חילקו את ימות השבוע לנושאים וחלק נוהגים לפתוח את הבוקר בשיחה על ענייני היום ואקטואליה. "יש לנו 60 מחנכים בבית הספר ולכל מחנך חופש פעולה בבחירת התוכן והמתודה להעברת הפעילות, ומשיתוף הידע עולה שהמפגשים מגוונים, מעשירים ומהנים" אומרת ורון ומסכמת "עברנו תהליך בירור חוזקות בארגון וזיקקנו את "האבנים הגדולות" שלנו. מצאנו שהמיזם מביא לידי ביטוי את כולן – חדשנות ויצירתיות, תקשורת, גמישות, העצמה וביטוי עצמי".