הדיירים
שימרית (38), בעלת עסק עצמאי לייעוץ מיני, זוגי, גישור משפחתי והדרכת הורים. עומר (10), תלמיד כיתה ה' בבית ספר 'כרמים', שחקן בליגת הכדורגל של מודיעין ולומד אילוף כלבים. איתי (6.5), תלמיד כיתה א' בבית ספר 'כרמים', משתתף בחוג כדורגל ולומד אילוף כלבים. שלג – גורה בת חצי שנה.
איפה גרים
"גרים ברחוב יונה הנביא בשכונת הנביאים בדירת שלושה חדרים עם מרפסת שאנחנו מאוד אוהבים לרבוץ בה".
1 צפייה בגלריה
"הקהילה כאן מדהימה ומאוחדת". משפחת סיבי אילן
"הקהילה כאן מדהימה ומאוחדת". משפחת סיבי אילן
"הקהילה כאן מדהימה ומאוחדת". משפחת סיבי אילן
שימרית עברה למודיעין בשנת 1997 כשהיתה תלמידת תיכון בת 16. "גרנו ברחוב עמק יזרעאל כשהיה מרכז מסחרי אחד בלבד במודיעין – הקאנטרי סנטר. אפשר לומר שאכלנו הרבה אבק. הגענו לכאן מסיבה אחת, שאמא שלי החליטה שעוברים לגור במודיעין, וכך היה. זו היתה החלטה של שבועיים בלבד. למדתי שנתיים בעירוני א' מודיעין והיינו המחזור הראשון שסיים בבית הספר. כבר אז ידעתי שזה המקום שבו אגדל את ילדיי".
על העיר
"אנחנו מאוד אוהבים את מודיעין", אומרת שימרית, "את הירוק, את המרחבים ואת ההרגשה שהטבע ממש ליד הבית. יש תחושה שהעירייה יודעת לדאוג לתושביה, אם זה בטיפוח העיר, חינוך מעל הכל והרבה כיף בקיץ לילדים, וגם לא מקפחים את המבוגרים. האנשים בעיר מקסימים ותמיד נכונים לעזור, והקהילה כאן באמת מדהימה ומאוחדת. מדהים לראות בכל פעם מחדש איך היא נרתמת לעזרת התושבים. המשפחה שלנו גרה כאן, כך שזו עוד סיבה טובה. בסופו של דבר כשאנחנו נכנסים לעיר, לא משנה מהיכן הגענו התחושה היא שהגענו הביתה. אין הרבה דברים שמפריעים לי בעיר, אבל יש דבר אחד חשוב שהייתי רוצה, והוא שגם התושבים, בעיקר בעלי הכלבים וגם בעירייה, ישימו יותר דגש על ניקיון הפארקים. יש לנו פארקים כל כך יפים, בואו נשמור עליהם קצת יותר. תאספו אחרי הכלבים שלכם".
על העסק
"כל חיי חלמתי לעזור לאנשים ולכן הלכתי ללמוד ייעוץ מיני-זוגי, גישור משפחתי והדרכת הורים, בשאיפה לתת מהידע שלי לאנשים שנמצאים במשבר וזקוקים לקצת עזרה והכוונה", מסבירה שימרית. "הגישור אצלי הוא בעל החשיבות הרבה ביותר בקליניקה, לעזור לאנשים לצלוח את משבר הגירושים בדרך קלה יותר ועם כמה שפחות קשיים וטלטלות למשפחה".
על התחביבים
"יש לנו תחביב משפחתי משותף - טיולים ארוכים עם שלג שלנו. הרבה שיחות טובות מתרחשות בטיולים האלה. בקיץ אנחנו אוהבים לבלות בבריכות, ובחורף אנחנו אוהבים להתכרבל בבית עם משחקי קופסה ויצירות מהנות. עומר מאוד אוהב לשחק פורטנייט וכדורגל ומאוד מאוד אוהב לצייר. איתי אוהב לצייר, כדורגל וכמובן לאלף את הכלבה שלו".
על הבישולים
השפית הראשית והיחידה בבית היא שימרית. האוכל החביב על בני הבית הוא השניצלים של אמא, צלי בשר ופסטה בשמנת. אבל הכי הם אוהבים לאכול את הדג המרוקאי של סבתא.
מוטו משפחתי
"הוא לא בדיוק מוטו, אלא משהו שאני מלמדת את הילדים מאז שהיו קטנטנים: הבית הוא המקום הבטוח ושלא משנה מה קרה או מה יקרה אני תמיד לצידם ובשבילם".