1 צפייה בגלריה
ג'ודי בוגן עם "חבילת כימו" | צילום: מקום מרפא
ג'ודי בוגן עם "חבילת כימו" | צילום: מקום מרפא
ג'ודי בוגן עם "חבילת כימו" | צילום: מקום מרפא
עשר שנים עברו מאז נרפאה ג'ודי בוגן, תושבת מודיעין, ממחלת הסרטן, אבל היא לא שוכחת את הדרך שעברה ואת המתמודדים עם המחלה. כיום היא הרוח החיה מאחורי עמותת "מקום מרפא – Place2Heal", העוסקת בגיוס כספים לטובת שיפוץ מרכזי טיפול יום אונקולוגים בבתי חולים בישראל.
בוגן לקחה על עצמה את המשימה, מתוך ידיעה ברורה, ששיפור בתנאים הפיזיים של המטופלים מזרז את תהליך המעבר ממחלה להחלמה. כעת, לקראת חגי תשרי המתקרבים, היא יוצאת ביוזמה יוצאת דופן.
השנה תחלק בוגן "חבילות כימו" - מארזים המיועדים לחולי סרטן, העוברים טיפולים כימותראפיים, ובתוכם מוצרים שיכולים להפוך את התהליך המאתגר לנוח ויותר נעים.
"כיוון שאני עצמי עברתי תהליך של טיפולי כימותרפיה, אני יודעת מה יכול להקל על מי שמתמודד כעת עם מחלת הסרטן והטיפולים", היא מסבירה ומפרטת: "את המארזים תכננו במיוחד עם מוצרים שיסייעו לעבור את הטיפול קצת יותר בקלות. כל מארז כולל שמיכה, גרביים, מגבת פנים, שפתון, סוכריות ודבשונית. את 'חבילות הכימו' שיצרנו, אחלק באופן אישי למטופלי סרטן בבתי חולים במהלך עונת החגים".
בוגן מבקשת את עזרת הציבור ואומרת: "כמעט כל אחד מאתנו מכיר מישהו שהסרטן נגע בו, ואני מזמינה את תושבי מודיעין להצטרף אלי, ולהקדיש חבילה לאדם יקר שהתמודד או מתמודד עם סרטן. ביחד נביא רפואה ותקווה לחולי סרטן".
מחיר המארז הוא 90 שקל ליחידה, וניתן להזמינו באתר העמותה.
לפרטים נוספים ולתרומות לעמותה לחצו כאן.