1 צפייה בגלריה
היערכות ניקיון לקראת ראש השנה | צילום: עיריית מודיעין
היערכות ניקיון לקראת ראש השנה | צילום: עיריית מודיעין
היערכות ניקיון לקראת ראש השנה | צילום: עיריית מודיעין
מבצע ניקיון לקראת חגי תשרי מתחיל במודיעין. לשם כך חברו יחד מחלקת תברואה, מחלקת איכות ותכנון סביבה, הפיקוח העירוני ומחלקת גנים ונוף. המטרה: להשלים את ההכנות לחג ולהימנע ממפגעים וגרוטאות במהלך החג.
השבוע רעננו בעירייה את נהלי פינוי הפסולת בעיר, כאשר כמו בכל חג, גם הפעם החליטו בעירייה לתת דגש מיוחד לנושא האכיפה של השארת גזם וגרוטאות שלא בימים המיועדים לכך, זאת בכדי לאפשר לתושבי העיר ליהנות מעיר נקייה במהלך החג.
מהעירייה נמסר כי התושבים מתבקשים להקדים ולהוציא גזם וגרוטאות יום לפני מועד הפינוי, בהתאם לימי הפינוי של כל שכונה ולנקודות האיסוף בלבד ועד ליום 24.9.19 בשעה 10:00.
בעירייה הדגישו כי תושב אשר יוציא גזם או גרוטאות לאחר תאריך זה ולא בהתאם לימי ההוצאה הידועים ומופיעים באתר העירייה, תבוצע לגביו אכיפה בהתאם לחוק העזר העירוני.
יום לפני ערב חג ראש השנה, יתקיים פינוי אשפה בשכונות ברחבי העיר, על מנת לשמור על ניקיונה של העיר במהלך החג. פינוי האשפה יתבצע במוצ"ש 28.9 החל מהשעה 22:00 במוצאי השבת.
באגף שפ"ע ציינו את המאמצים הרבים המושקעים בשמירה על ניקיונה של שכונת נופים החדשה גם לקראת החגים. שכונה זו מוסיפה אתגר לא פשוט עבור עובדי אגף שפ"ע, שכן היא נמצאת בעיצומו של תהליך בנייה לצד אכלוס הדרגתי.
מנהל אגף שפ"ע, חיים בלאיש: "השנה, יותר משנים קודמות, נקדים את ההיערכות לחגי ישראל שכן ערב ראש השנה יוצא ביום ראשון, דבר המחייב תכנית פינוי מיוחדת במוצ"ש. אנו קוראים לתושבים לשתף פעולה ולגלות הבנה".
מידע מפורט על מועדי פינוי האשפה והגזם בכל שכונה ניתן למצוא באתר העירייה.