1 צפייה בגלריה
הוא היפראקטיבי, היא אוהבת פאזלים. משפחת רבין | צילום: באדיבות המשפחה
הוא היפראקטיבי, היא אוהבת פאזלים. משפחת רבין | צילום: באדיבות המשפחה
הוא היפראקטיבי, היא אוהבת פאזלים. משפחת רבין | צילום: באדיבות המשפחה
דיירי הבית:
מיכל רבין (35) עובדת במלר"ד (מחלקה לרפואה דחופה ‑ מיון) בבית החולים איכילוב. מוטי רבין (40) מנטור לאורח חיים בריא ויועץ תזונה בכיר. עמית רבין (11) תלמידה בכיתה ו'. ניב רבין (9) תלמיד כיתה ד'. כלב הלברדור בונו (5), החתולה הפרסית גריי (6).
איפה גרים:
משפחת רבין גרה בדירת חמישה חדרים ברחוב סלעית בשכונת הציפורים. "הגענו למודיעין כילדים בשנת 1998 בעקבות ההורים שחיפשו עיר חדשה וצעירה, ואכן העיר עמדה בציפיות שלנו ושל ההורים עד היום. אנחנו תושבי המקום 21 שנה ומרוצים מאוד".
על העיר:
"יתרונות: שפע של פעילויות לילדים ולנוער, חינוך ברמה גבוהה ביותר ‑ בתי ספר, גנים, בני נוער מתנדבים ועוזרים ובונים את החברה והקהילה בעיר שלנו, חוגי ילדים ונוער. עיר יפה, צעירה וירוקה. העיר משקיעה משאבים רבים בענף הספורט והבריאות ודוחפת למצוינות. הפקות ואירועים ברמה גבוהה של זמרים ולהקות בפארק ענבה, מסיבות הורים וילדים, לדוגמה מזרקות מים בענבה, הקרנות סרטים, ועוד. דואגים לעסקים הקטנים והבינוניים במודיעין ‑ טיפוח יזמות עסקית ושיווקם בכל דרך אפשרית. חיסרון: מערך התחבורה הציבורית" .
על העסק:
מוטי הוא מנטור לאורח חיים בריא ויועץ תזונה בכיר, בעל קליניקה פרטית במודיעין, מנחה קבוצות הרזיה בארץ, מרצה בארץ ובחו"ל בנושא תזונה בריאה עם דגש על איך להיפטר משומן בטני. מנהל ומקדם את תחום התזונה בקפריסין ובקרוב בברלין. "אני מסייע לאנשים לבחור בדרך חיים בריאה ומאושרת", הוא מסביר, "פרויקט חדש שהולך לצאת לאור ב־1 בינואר 2020 הוא פתיחת 12 קבוצות הרזייה בראשותי ברחבי הארץ".
על התחביבים:
"מיכל, בשונה ממני, כל מה שקשור לרגיעה, שלווה ושקט ‑ שם תמצאו אותה", אומר מוטי. "אחד התחביבים העיקריים של מיכל הוא לאתגר את עצמה באינספור חלקים של פאזלים בשעות הקטנות של הלילה". מוטי אוהב אתגרים ספורטיביים ‑ ספינינג, מרתונים, חדר כושר, ריקודי סלסה. "וכמובן, לכל הופעה של הזמר רותם כהן אני אגיע, ובכל דרך שניתן להפר את השלווה של מיכל והילדים אני מספר אחת ‑ לא מכיר מנוחה, היפראקטיבי". עמית אוהבת קניונים. "היא עוקבת בקפדנות אחרי כל קולקציות בגדים חדשה ותמיד תהיה שם לפני כולם", מספר מוטי. על ניב מוטי מספר: "הקטן גדול יהיה. אין ספק שהוא ירש מאבא שלו את תכונות הספורט ואותו תמצאו בכל פארק כושר אפשרי".
על הבישולים:
"הקרדיט הולך בראש ובראשונה לחמותי שרה חומסקי. אני לומד ולוקח ממנה את כל המתכונים הבריאותיים, משכנע את עצמי שהמאכלים האשכזיים עדיין טעימים. בשגרת היום יום אני מבשל ומכין מאכלים בריאים לכל בני המשפחה. אני מאוד עקשן בנושא הזה. זה כולל המון ירקות, חלבונים ופחמימות מורכבות".
מוטו משפחתי:
"הדבר היחיד בחיים שעומד בינך לבין מה שאתה באמת רוצה הוא לקום ולעשות את זה. תאמין, תעז, תבחר ותכבוש".