במודיעין לוקחים ברצינות את ההנקה: לרגל שבוע ההנקה הבינלאומי ייערכו בעיר שני אירועים מעניינים במיוחד בשיתוף מיזם 'אפשרי בריא' של משרד הבריאות. על הפרק גם - מה הקשר בין החמות להצלחת ההנקה?
1 צפייה בגלריה
אמא מניקה, הנקה, תינוק, אימהות. צילום אילוסטרציה: freepik
אמא מניקה, הנקה, תינוק, אימהות. צילום אילוסטרציה: freepik
אמא מניקה, הנקה, תינוק, אימהות. צילום אילוסטרציה: freepik
אירוע ראשון ייערך ביום רביעי ה- 7.8. במסגרתו יערך "בוקר של כיף לאימהות" בשעות הבוקר, 9:30 עד 12:00. הפעילות תכלול שיח בנושא הנקה – משימה משפחתית בהנחיית תמרה גרנות, יועצת הנקה מוסמכת. לאחר מכן, תתקיים פעילות בנושא תזונה נכונה לאם המניקה, בהנחיית איריס בחר, דיאטנית לשכת הבריאות רמלה. במסגרת האירוע תוגש ארוחת בוקר בריאה. האירוע יתקיים בלשכת טיפת חלב ברחוב נחל צלמון 17.
בנוסף, יתקיים ערב בנושא "הנקה – משימה משפחתית" אליו מוזמנים לא רק בני הזוג אלא גם החותנת, וכל המעגל הקרוב הסובב את בני המשפחה בתקופת ההנקה, ויכולים להיות שותפים פעילים להצלחתה.
בתכנית: מיתוסים ואמיתות על הנקה ולמה היא חשובה, יתרונות ההנקה לאם ולתינוק, תזונה בזמן הנקה וכיצד בני המשפחה והמעגל הקרוב יכולים לסייע בתקופה מורכבת ורגישה זו. הערב יערך גם כן בטיפת חלב בנחל צלמון 17, ביום שלישי, 6.8 בשעה 19:00 והוא יכלול כיבוד קל.
חבר המועצה ומחזיק תיק הבריאות ברוך בוחניק: "מדובר ביוזמה מקסימה של מספר גורמים בשיתוף מחלקת הבריאות בעירייה שמחד מעודדת הנקה ומאידך, פועלת לחיזוק התא המשפחתי לצד תזונה נכונה ובריאה. המחקרים מראים שחיים מאושרים מובילים לחיים בריאים יותר ולכן בעיניי, כל פעולה בכיוון הינה חיובית וברוכה".
הכניסה לפעילויות ללא תשלום, אך מותנית בהרשמה מראש בטלפון – 08-9751553 או 08-9707512.