נגמר בנס: ביום רביעי שעבר נפלו לבנים מגג מרכז שרבט ברחוב עמק החולה על שני רכבים ששהו בחניון וגרמו להם נזקים. למרבה המזל לא נפגע אף אחד. נציגי העירייה שהוזעקו למקום גידרו את המקום ובעלי החנויות במרכז האחראים על תחזוקת המבנה קיבלו הודעה מהעירייה כי מדובר באזור מסוכן וכי עליהם לפעול בהקדם לתיקון הקיר והאזור.
1 צפייה בגלריה
שמשת הרכב התנפצה | צילום: שגיא אלמגור, קבוצת הפייסבוק של תושבי מודיעין מכבים רעות
שמשת הרכב התנפצה | צילום: שגיא אלמגור, קבוצת הפייסבוק של תושבי מודיעין מכבים רעות
שמשת הרכב התנפצה | צילום: שגיא אלמגור, קבוצת הפייסבוק של תושבי מודיעין מכבים רעות
הדר בן שימול, הבעלים של חברת הצילום הדר מדיה, השוכר במבנה משרד, מספר: "קפצתי בדיוק לצילום בוק בענבה וקיבלתי את הסרטון של קריסת הלבנים מהשכן שלי למשרד. הייתי בשוק, כמה דקות קודם לכן יצאתי מהמשרד ועברתי בדיוק מתחת לאבנים שצנחו. לאחר המקרה עדכנתי את לשכת ראש העיר ששלחה בתוך רגעים את השיטור העירוני ומהנדס מבנים מסוכנים שתחמו את אזור החנייה המסוכן. זה לא ראוי להביא לקוחות לפגישות וצילומים אצלי כשהמרכז נראה כמו אחרי רעידת אדמה".
כתוצאה מנפילת הלבנים ניזוקו שני רכבים של אחת מבעלות החנויות במרכז ושל מטופלת ששהתה במרפאת שיניים באותה שעה. "עכשיו מחכים שבעלי החנויות יזמנו איש מקצוע שיתקן את הליקוי", מוסיף בן שימול, "מזל שזה נגמר בפגיעה ברכוש ולא בפגיעה בחיי אדם. מדובר במרכז בן 20 שנה שנדרש בו טיפול יסודי".
ירון ישראל מ"השקעות מודיעין" השוכר אף הוא חנות במקום מוסיף: "מזל שאף אחד לא נפגע. מבחינה חוקית בעלי החנויות אחראים. יש להם ביטוח שמשלם עבור המכוניות שנפגעו והם גם ישלמו על התיקון של המבנה. הבעיה היא שישנם הרבה בעלי חנויות ואין גוף אחד שאחראי".
מיכאל לוי, הבעלים של מספרת "מיכאל לוי" מסביר: "המרכז הוא בבעלות בעלי החנויות. כעת, בעלי החנויות צריכים לשלם את התיקון. קודם כל הבטיחות חשובה ואנחנו לא נשחק בזה. הבאנו מהנדס שיגיד לנו מה לעשות ובעלי החנויות ישלמו על זה. ברוך השם שלא קרה כלום".
צילום: שגיא אלמגור, קבוצת הפייסבוק של תושבי מודיעין מכבים רעות