עפו עליה פעמיים: ג' נפגעה לפני שנה בתאונת דרכים ברחוב עמק זבולון. נהג שחצה את הצומת מבלי לעצור פגע במכוניתה והעיף את ג' והמכונית על אי תנועה סמוך. נזק רב נגרם למכונית והתמרור במקום התעקם לחלוטין. לאחר התאונה נלקחה המכונית למוסך וטופלה על ידי הביטוח. הנהג הפוגע נתבע והוגש נגדו כתב אישום, אבל להפתעתה של ג', עכשיו דורשת ממנה העיריה לשלם בעבור תיקון התמרור שניזוק 580 שקל.
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
"זה פשוט לא ייאמן", אומר מאיר בעלה. "אנחנו הנפגעים בתאונה והם דורשים מאיתנו לשלם על התמרור. זה כאילו יבואו לאדם שנדרס והעיפו אותו על חלון ראווה וייבקשו שיישלם על החלון שהתנפץ. אטימות נוראית. פנינו אל העיריה והעברנו להם את פרטי התביעה והנהג הפוגע אבל הם ממשיכים להתעקש וחזרו אליי עם תשובה שהם מתכוונים לתבוע אותי, ואם אני רוצה שאני אתבע את הנהג. הפרדוקס הגדול הוא שנראה שהתמרור לא הוחלף. באו והרימו אותו, פשוט יישרו אותו חזרה".
העיריה בתגובה: "פנייה לנהג שהיה מעורב בתאונה היא נוהל משפטי קבוע כאשר נזק נגרם לרכוש עירוני. בכל מקרה כזה, העיריה מעבירה לכל הגורמים שהיו מעורבים בתאונה דרישה לתשלום עבור הנזק. כל מקרה מטופל לגופו על פי הנהלים הקבועים בחוק".