באולפנה מתפללים לגשם: ביום חמישי שעבר התכנסו בנות אולפנת "אורות מודיעין" לתפילה מיוחדת לשאילת גשמים.
איך נהנו הקשישים מאולפנה דרומית? בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
הפעילות נפתחה באמפיתיאטרון בהשתתפות כלל בנות בית הספר בדברי הרב אשר כורסיא, ראש האולפנא. לאחר מכן נערכה תפילה חגיגית. בתום התפילה, צפו הבנות בהצגה שהוכנה והועלתה על ידי מדריכות האולפנה והנציגות של התלמידות. הבנות הכינו הצגה המשלבת בין המדרש אודות חוני המעגל לבין פרודיה על הנעשה באולפנה. לסיום התקיימה הרקדה ענקית.
בנוסף לכך, תלמידות האולפנה מקיימות גם מספר פעילויות התנדבותיות לטובת הכלל. בשבוע שעבר יצאו בנות שכבה י' לארוז מזון בחבל לכיש-הבנות ארזו כ-3000 חבילות מזון המיועדות למשפחות נזקקות מבני ברק.
באולפנה ציינו השבוע כי בנות שכבת י' נכנסו השנה למסלול "תעודת בגרות חברתית" ובימים אלו מתחילות הבנות בהתנדבות קבועה. מהלך זה נעשה בהתאם לחזון האולפנה לפיו כל בנות האולפנה, החל בתלמידות שכבת ז' וכלה בתלמידות שכבת י"ב, יתנדבו ויהיו חלק משמעותי בקהילה.
בתחילת השבוע הנוכחי יצאו בנות שכבה י"ב של האולפנה לפעילות במסגרת פרויקט "לקט". במסגרת פעילות זו בנות האולפנה נכנסו לשטחים חקלאיים ואספו קלמנטינות שלא נאספו בסיומה של עונה חקלאית. היבול שנאסף נשלח על ידי ארגון "שולחן לשולחן" ויועבר כתרומה לנזקקים.
באולפנה ציינו כי היוזמה לפעילות והארגון נעשו על ידי התלמידות וזאת עבור רפואת אח של אחת מבנות שנפגע קשה במהלך הקיץ האחרון.