אופס, אין מושבים על האסלות: זגוגית חלון סדוקה, שקע חשמל תלוש, פסולת שנצברה מאחורי גופי התאורה, מושבי אסלות חסרים, מחסור בנייר טואלט בשירותים וחלונות בלי מנגנוני בטיחות - זה רק חלק ממה שנגלה לעיניו של אב, כך לטענתו, כשהביא את בתו לכיתה א' בבית ספר "ניצנים" במודיעין.
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות מודיעין"
לדברי אורי שור, הוא הבחין במפגעים ובליקויים, לטענתו, כשנכנס עם בתו לכיתתה ביום הראשון ללימודים. אך בבדיקה שערך ביום שישי שעבר עדיין דבר לא השתנה. במכתב ששלח לחברי מועצת העיר כתב שור: "אני הורה בבית ספר 'ניצנים' זו השנה התשיעית. שש שנים כיהנתי כחבר הנהגת ההורים בבית הספר, שנתיים מתוכן כיו"ר ההנהגה.
"בכל שנה היו תלונות על מפגעים והזנחה בבית הספר, דבר אשר הוליד הקמת ועדת בינוי מטעם ההורים, שאיתרה וסימנה את שלל הליקויים שהיו בבית הספר ולאחר עירוב גורמי העיריה – אשר אף הם נדהמו מעוצמת ההזנחה – 'התלבשו' יחד עם ההנהלה על בית הספר והליקויים תוקנו. מאז עברו שנתיים וחצי, ההזנחה והעדר התחזוקה השוטפת ניכרים וכבר הגענו למצב של מפגעים וסכנה לילדים. כך לא אמורים לשמור על רכוש ציבורי. כך לא צריך להיראות בית ספר בשום מקום".
שור דרש מהעיריה לתקן את המפגעים. "לתקן את שקעי החשמל ולנקות את גופי התאורה, להחליף את שמשת החלון הסדוקה בטרם ייפצע חלילה אחד הילדים, לא יתכן שבשירותי הילדים לא יהיו מושבים".
העיריה מסרה בתגובה: "אילו המתלונן היה פונה למנהלת בית הספר ולא למערכות העיתונים, כפי שעשה עד כה, הוא היה יודע כי כל התקלות שהוא פירט במכתבו כבר טופלו".