לכבוד הקיץ הגיע: בשבועות הקרובים, לקראת תחילת החופש הגדול, ייצא לפועל פרויקט ה"זולה הניידת" במודיעין בהשקעה של 80 אלף שקל.
בואו להצטרף לעמוד הפייסבוק של "ידיעות השפלה"
מדובר בקרוואן שיסייר בסופי השבוע בפארקים ברחבי העיר, בכל פעם בפארק אחר. הקרוואן יהיה מצויד במסך LCD, כריות פופים, מחצלות ומשחקים. ב"זולה הניידת" יותקנו גם אוזניות מיוחדות, שיאפשרו לבני הנוער לערוך "מסיבת אוזניות", תוך שהם ישמעו את המוסיקה באמצעות משדר מיוחד, ובכך ימנע הרעש לשכנים ולסביבה.
על מסיבת אוזניות שמעתם? בקיץ הקרוב גם תראו במודיעין. צילום: רונן כרם
את "הזולה ניידת" תפעיל סיירת ההורים, כשהרעיון הוא שבני הנוער הרבים שיצאו לפארקים בחודשי הקיץ כבר לא יהיו משועממים וחסרי מעש. הזולה הניידת תהווה להם פעילות בפארק ואולי ככה יהיו פחות בני נוער שישתו אלכוהול ויבצעו מעשי ונדליזם ברחובות. אלא שיש כאלה החושבים שמדובר בלא יותר מגימיק, שספק אם יפתור את הבעיה.
"לדעתי הרעיון הזה ממש מעולה", אומר יובל (15). "זה יפיג את השיעמום במשך החופש, יגרום לבני הנוער לשתות פחות אלכוהול, ויגרום להוואי מהנה. בני הנוער ישתפו פעולה עם 'הזולה'. זה רעיון מדליק כל הקטע של מסיבת האוזניות".
צאלה (16) מוסיפה: "אני חושבת שזה רעיון טוב, זה מביא משהו חדש לעיר. בדרך כלל אנחנו רגילים לשבת ולא לעשות כלום, עכשיו סוף סוף יהיה לנו משהו אחר, שונה. נוכל לערוך מסיבות בלי רעש לשכנים. בדרך כלל שיש מסיבות או יוצאים לפארקים השכנים מתלוננים והמשטרה מעיפה אותנו. סוף סוף יש משהו כיפי באישור וככה אולי לא יסגרו את המסיבות".
"אנחנו מאמינים שיש להפיג את השעמום ולמלא את הפנאי של בני הנוער בפעילות איכותית, קהילתית ומשמעותית, אשר ממנה תצא נשכרת גם הקהילה בעיר", אומרים חברי מועצת העיר מודיעין אילן בן סעדון ורונית מלכה, מיוזמי הפרויקט.
"חשוב להעניק לבני הנוער בעיר מפגש חם ומחבק. יש לנו נוער מצוין, ומוטלת עלינו החובה להעמיד לרשותם את כל הכלים והאמצעים הנדרשים כדי שיוכלו להמשיך ולהביא כבוד למודיעין".
הכתבה המלאה מתפרסמת בסוף השבוע ב"ידיעות מודיעין".