מתנדבים מוערכים: פרס "מתנדב הנשיא הארצי" הוענק למתנדב מהשיטור הקהילתי וכן פרס הצטיינות של מג"ב הוענק לשיטור הקהילתי.מתנדב בשיטור הקהילתי של המועצה המקומית חבל מודיעין זכה בתואר "מתנדב הנשיא הארצי" וקיבל בטכס שהתקיים ביום ראשון האחרון תעודת הוקרה במעמד ראש המועצה,שמעון סוסן.
צבי יוסף, תושב בית עריף, אב לשבעה ורכז ביטחון וסגן מפקד בסיס הפעלה בית עריף של מג"ב, זכה אתמול בפרס היוקרתי לאחר 20 שנות התנדבות למען הקהילה. "עושה לי טוב שמעריכים את ההשקעה הרבה שאני נותן,זה נותן אמביציה להמשיך. כל הוקרה היא חשובה אבל קבלת הערכה מהנשיא היא בגדר הגעה לפסגה עבורי." כך אמר יוסף לאחר קבלת התעודה.
תעודת הוקרה זו מצטרפת לשורה ארוכה של תעודות הוקרה אותן צבר יוסף במהלך השנים ולמוניטין רב בקרב חבריו במג"ב, במועצה ובקרב המתנדבים והאזרחים השונים. שמעון סוסן, ראש המועצה המקומית חבל מודיעין אמר בעת שהעניק לו את הפרס: "כראש מועצה אני מרגיש ביטחון שצבי נמצא בסביבה שלנו, עינו תמיד פקוחה והוא דרוך בכל עת להגן על התושבים. "עיר ללא אלימות" היא שילוב מנצח של שיטור קהילתי למג"ב אך לשם כך צריך גם צוות מנצח ואין ספק כי צביקה מהווה דוגמא אישית בהתמדתו ובחריצותו."
השיטור הקהילתי של חבל מודיעין זכה גם בפרס השיטור הקהילתי המצטיין של מג"ב ומאחוריו סוללה של הצלחות בתחום מיגור הפשיעה. רק בחודש האחרון נתפסה במהלך סיור חוליית גנבים החשודה כפועלת רבות באזור בשעת פריצה לבית, הגנבים נתפסו והובאו למעצר. באירוע אחר מהלך אותו חודש נתפסו 47 שוהים בלתי חוקיים מתוכם חמישה מוגבלי כניסה בגין עבירות ביטחון.
"עיר ללא אלימות" הוא פרויקט ארצי ראשון מסוגו באזור כפרי ומטרתו למגר את האלימות בשטח המועצה והוא פועל כיום במסגרת 80 רשויות מקומיות. במסגרת הפרויקט נערך שיתוף פעולה בין מתנדבים אזרחיים למג"ב. מופעלות ניידות שיטור קהילתי שיענו לקריאות התושבים, הוקמה תחנת משטרה בשטח המועצה, נקלט פקח במשמרת שנייה אשר נותן מענה בשעות הצהרים, מתקיימים סיורי לילה ואף הוקם שירות של הגשת תלונה בבית האזרח. כמו כן, נפתח מוקד לפניות הציבור אליו ניתן להתקשר 24 שעות ביממה בכל בעיה.