רכבת ההפתעות: זה היה אמור להיות יום ראשון רגיל לגמרי בתחנת הרכבת במודיעין. אבל מאות התושבים שהגיעו בבוקר לתחנה הופתעו לגלות ששתי רכבות היוצאת מהעיר לתל אביב בוטלו. התוצאה: בלגן ביום העמוס ביותר ברכבת.
"חיכיתי לרכבת של השעה 7:55 ופתאום הודיעו בכריזה שלא תהיה רכבת עד 9", מספר תושב העיר הדר בן-שימול. "נוסעים רבים פשוט הלכו לאוטובוס. בגלל כל הבלגן איחרתי לבסיס בשעתיים. אם היו מודיעים מראש, הייתי הולך ישירות לאוטובוסים".
שבוע שעבר נפתח בהשבתת רוב קווי הרכבת הנכנסים לתל אביב, וקו מודיעין-ת"א היה מהיחידים שפעלו. עובדה זו, בתוספת הלחץ הרגיל של ימי ראשון בבוקר, גרמה כנראה לכך שהלחץ ברכבת של יום ראשון השבוע היה קשה מאי פעם. "היה שם פשוט טירוף", מספרת תושבת העיר מיכל ספקטור, שעלתה על הרכבת של 7:43. "זה הגיע למצב שלאנשים לא היה מקום לעמוד ברכבת".
גם ביום חמישי נגרמו שיבושים לאחר שרכבת נתקעה במרחק קצר מתחנת פאתי מודיעין. הרכבת, שיצאה בשעות אחר הצהריים מתל אביב, נעצרה במרחק מה מהתחנה לזמן ארוך. לאחר חצי שעה של המתנה הודיעה הנהלת הרכבת כי מדובר בתקלה טכנית, וכי על הנוסעים לעבור לרכבת אחרת. לאחר המתנה נוספת הגיעה רכבת מכיוון תל אביב ועצרה בסמוך לרכבת התקועה. בשל מיקום עצירת הרכבת לא יכלו לבצע את מעבר הנוסעים באופן רגיל, והנוסעים נדרשו לרדת אל הפסים ולטפס לרכבת השנייה בעזרת סולם. צוות הרכבת לקח על עצמו להעביר ציוד.
תגובת רכבת ישראל: "בתקלה שאירעה ביום חמישי, 9.12, ברכבת מתל אביב למודיעין, הרכבת הפסיקה לפעול בשל תקלה טכנית והנוסעים אולצו לרדת לפסים ולעבור רכבת. הרכבת פועלת על פי נוהלים מסודרים במקרים אלה והירידה לפסים נעשית אך ורק במקומות המאפשרים זאת מבחינה בטיחותית. הנוסעים הועברו לרכבת הבאה שנסעה לכיוון מודיעין. כיוון שהרכבות למודיעין מגיעות כל 30 דקות היה צורך בהמתנה. ביום ראשון, 12.12, בבוקר, בוטלו שתי רכבות היוצאת ממודיעין לתל אביב בשל פגעי מזג האוויר החריג. במקרים כגון אלה לא ניתן לדעת מראש על ביטול הרכבות ועל כן לא ניתנה הודעה מראש. יצוין, כי במהלך שנת 2012 תוגבר תדירות הרכבות היוצאות ונכנסות למודיעין כך שבממוצע לא תהיה המתנה של יותר מ־15 דקות לרכבת".