עד שהאקונומיקה תפריד ביניהם: תושבת מודיעין לא האמינה שזה קורה לה: היא הזעיקה את המשטרה בטענה כי בעלה איים על חייה, אך מצאה את עצמה חשודה בתקיפתו.
בסוף השבוע הקודם ב־1:30 הגיעו השוטרים לביתם של בני הזוג. על פי המשטרה, האישה טענה כי בעלה תקף אותה פיזית ושפך עליה אקונומיקה. כשפנו השוטרים לבעל, הוא טען כי האישה היא זו ששפכה אקונומיקה עליו והשליכה לעברו חפצים גדולים. המשטרה מסרה כי על גופו של הבעל נמצאו סימני אלימות, וכי על חולצתו היו כתמי אקונומיקה.
בעדותו סיפר הבעל על אירועי אלימות קודמים כלפיו מצד אשתו. בחקירתה הכחישה האישה את החשדות המיוחסים לה, וסיפרה על אירועי אלימות כלפיה בעבר מצדו של בעלה. מבירור עלה כי איש מבני הזוג לא הגיש תלונה בעבר. בתום החקירה שוחררה האישה בערבות עצמית בתנאי הרחקה מהבעל לחמישה ימים.
אלא שתוך זמן קצר, למרות שהורחקה, הגיעה האישה לביתה. לשוטרים שהגיעו למקום סיפרה כי יש חפצים שעליה לאסוף מביתה. לפי המשטרה, איפשרו לה השוטרים לקחת דברים מהבית בליווי משטרתי, אך סירבו לתת לה את מפתחות המכונית מחשש שתנהג במצב נפשי נסער.
לדברי המשטרה, האישה לקחה מקל והחלה לחבוט במכונית, ואחר כך נשכבה על הכביש. היא נעצרה ושוחררה בתנאי מעצר בית והרחקה לחמישה ימים נוספים.
מהמשטרה נמסר כי יוגש נגדה כתב אישום בימים הקרובים.