החמירו ענישה: במסגרת פעילות מועצת הנוער היישובית, בעקבות יוזמת נערות מהיישוב, מופצת בחודשים האחרונים בשוהם עצומה להחמרת הענישה לתאונות פגע וברח. כל זאת, בעקבות המקרה של אמיר בלחסן, הנער תושב היישוב. במסגרת פעילות זו, נערך השבוע בבית הסגול, מתחם הנוער בשוהם כנס פעילים, בו השתתפו כ-100 בני נוער, בהם גם בני כיתתו של אמיר וחניכי מקורס המדריכים של הצופים.
לאחר פתיחה קצרה והסבר על מהות ודרכי ההשפעה של העצומה מפי עדי ונוי, יוזמות המהלך וצחי דבוש, יו"ר מועצת הנוער, התכנסו הפעילים בקבוצות קטנות והגו רעיונות לפרסום והפצת העצומה. הפעילות הנרחבת של מועצת הנוער של שוהם יחד עם הבית הסגול הינה מתוך מטרה להגיע לעשרת אלפים חתימות וליזום צעדים להעלאת המודעות לדרישה בהחמרת הענישה בגין תאונות פגע וברח. "בעיקר אנו רואים חשיבות עצומה לכוחו של הנוער ולמתן כלים לנוער אשר מעוניין להעצים ולעזור בשינוי מהלכים ולקיחת אחריות". אמר ניצן אלון מנהל יחידת הנוער חמש.
מוניקה בלחסן, אימו של אמיר, הגיעה לכנס יחד עם בתה ענבל, ושוחחה עם בני הנוער על הצורך בעזרתם לקידום העצומה. קבוצת בני נוער ראו את העניין ככה חשוב, שמיד לאחר הכנס הם הסתובבו ברחבי שוהם והשיגו עוד כ-100 חתימות, אותן הם יקלידו לאתר "עצומה".