שוב עובדים: הפעם בעמק דותן. עבודות השיפוצים ושדרוגי הכבישים בכל רחבי מודיעין נמשכים, וכך גם סבלם של התושבים. השבוע הודיעה העירייה כי עבודות נוספות לשיקום וריבוד כבישים בעיר החלו בימים האחרונים ויימשכו לאורך השבועות הקרובים. "ברחוב ברקת כבר החלו העבודות", נמסר, "ואילו השבוע יתקיימו עבודות ברחובות הבאים: עמק דותן בקטע הדרך שבין עמק החולה לצומת נחל עיון, ובקטע הדרך בין צומת נחל געתון לנחל תנינים ובחוצה העמק שבחזית בי"ס אופק, רחוב עמק איילון מצומת כליל החורש לכיוון רחוב שומרי החומות".
במקביל, נמשכות עבודות שיקום וריבוד הכביש גם ברחוב עמק זבולון והתושבים מדווחים על קושי גדול בנסיעה בכביש. "לא אחת אני מעדיפה לחתוך דרך הרחובות הפנימיים של השכונה ולא להיכנס לרחוב הזה, למרות שהוא רחוב ראשי", מספרת דנה, תושבת שכונת אבני חן. "נתיב אחד היה חסום לנסיעה במשך שבועות, וגם השבוע, כשהורידו את החסימה, מי שנוסע בכביש מרגיש שהוא לא יציב. הכביש הזה נורא ואיום. הוא משובש, יש בו פקקים וזה נראה כמו עבודות שלא יסתיימו לעולם".
בעירייה מבקשים לציין כי הפעילות החדשה לריבוד הכבישים מבוצעת בתיאום ואישור המשטרה. "התנועה בכבישים תשתנה בהתאם להתקדמות העבודות ותופנה לרחובות הסמוכים כאשר הדבר נכון גם לגבי תנועת התחבורה הציבורית", נמסר. "הודעות מפורטות יימסרו לתושבי הרחובות המדוברים ועל גבי תחנות האוטובוס הרלוונטיות".
מהעירייה נמסר בתגובה כי: "עד כה העירייה עומדת בלוח הזמנים שנקבע. בעירייה מודעים לאי הנוחות הנגרמת לתושבים אולם מדגישים כי בסיום העבודות עמק זבולון יהיה אחד העמקים היפים והאטרקטיביים ביותר בעיר. בימים אלה מבצעת העירייה עבודות פיתוח והשלמה בעמק זבולון שבשכונת אבני חן. עבודות הפיתוח כוללות השלמה ושיקום של שבילי הפארק, שבילי אספלט ושבילים מאבנים משתלבות, נטיעת עצים, מערכות השקיה, שתילת צמחייה והתקנת ברזיות, פחי אשפה, ספסלי ישיבה ופרגולות. פארק אקסטרים, מתקני משחקים, מתחם פעילות לילדים בעלי צרכים מיוחדים וכן מתקני הצללה".