מרחיבים מעגל: החברות החדשות העוברות בימים אלו לפארק הטכנולוגי של העיר (אזור התעסוקה) החלו בגיוס עובדים חדשים מקרב תושבי מודיעין, מכבים-רעות. הגיוס החל במסגרת יריד התעסוקה והלימודים שהתקיים ביום רביעי האחרון בקניון עזריאלי בעיר ביוזמת המרכז הרב-תחומי, לשכת התעסוקה והנהלת הקניון.
לכ-300 באי היריד המתינו עמדות של לשכת התעסוקה ועמדות של חברות ומעסיקים שונים. כמו כן הוצבה עמדת מידע והרשמה של צוות המרכז הרב-תחומי ללימודים גבוהים בעיר וקורסים שונים של לימוד והעשרה.
כ-20 מעסיקים וחברות חיכו למחפשי העבודה שהגיעו ליריד. בין החברות החדשות שהציעו משרות פנויות ניתן למצוא את חברת אמניר מקבוצת נייר חדרה שתפתח את שעריה בקרוב, חברת אריז העוסקת בייבוא ושיווק של מוצרי בנייה מתקדמים וחנכה את משרדיה בפארק לפני כשלושה חודשים, חברת קרביץ וכן חברת התרופות נובולוג העומדת גם בפני פתיחת המבנה החדש שלה הצמוד לליגד סנטר, וכבר החלה בגיוס עובדים.
בנוסף, הגיעו ליריד גם חברות המחפשות עובדים ממודיעין, מכבים-רעות למקומות עבודה בסביבה ואף בירושלים. בין היתר הוצבו עמדות של חברות בזק, טבע, האחים עיני, ויצ"ו, משטרת ישראל, תעשיה אווירית, באדג'אט, הסטודיו לאנגלית, ג'ון ברייס, נשר ואינטל.
היריד כולו נעשה בשיתוף סניף שירות התעסוקה בעיר. מנהלת הסניף, גלית קורניאנסקי, מסרה כי מבחינת המעסיקים היריד היה הצלחה ורובם הגדול הצליח למצוא אנשים עם התאמה ראשונית לקראת העסקה.
כל המשרות שהוצגו ביריד נמצאות במאגר המשרות של שירות התעסוקה ומחפשי עבודה שלא הספיקו להגיע ליריד יכולים להגיע לסניף שירות התעסוקה במרכז המסחרי 'לב רעות' על מנת לחפש משרות ללא קשר לזכאותם לדמי אבטלה.
שירות התעסוקה מנפיק שם משתמש וסיסמא על מנת לאפשר לדורשי עבודה חיפוש עצמי במאגר הארצי של שירות התעסוקה. לעמדת המרכז הרב-תחומי הגיעו תושבים רבים שהתעניינו גם בהשכלה גבוהה וגם במסלולי העשרה המגוונים שמציע המרכז.
מנהלת המרכז הרב-תחומי, ד"ר אורנה מגר: "היריד היה הצלחה גדולה, גם בזכות ההיצע שגדל משנים קודמות וגם בזכות מספר המבקרים הגדול של תושבי העיר. פיתוח אזור התעסוקה בהחלט מורגש והייתה התעניינות גדולה סביב החברות החדשות המגיעות לעיר. אנחנו נמשיך את שיתוף הפעולה המבורך הזה, יחד עם שירות התעסוקה ויחד עם החברות שיגיעו בעתיד לעיר על מנת להתאים בין הדרישות של החברות לכוח אדם איכותי לבין תושבי מודיעין, מכבים-רעות המעוניינים לעבוד בתוך עיר מגוריהם".