צועדים וזוכרים: ביום שישי קיימו תלמידי כיתות הספורט של תיכון ע"ש יצחק רבין צעדה לזכר י"א חללי אולימפיאדת מינכן. כיתות הספורט בבית הספר נקראות ע"ש יא' חללי מינכן שנרצחו באולימפיאדה בשנת 1972.
במהלך השנה לומדים התלמידים על הספורטאים ומאמצים את האנדרטה לזכרם. את הצעדה הובילה רותם שור ביחד עם מורי החינוך הגופני. רותם, בוגרת כיתות הספורט של התיכון, ותלמידת כיתה י"ב היא אלופה אולימפית שזכתה במדליית ארד באולימפיאדת הנוער שהתקיימה בסינגפור הקיץ.
התלמידים צעדו בחולצות לבנות שהוכנו במיוחד לאירוע ונשאו את דגלי ישראל הצעדה יצאה מקברות המכבים, שם קיבלו התלמידים הסבר על האתר, ועד לאנדרטה לזכר י"א חללי מינכן הנמצאת מעל שילת בתצפית נוף מדהימה ביופייה. בהפסקה הראשונה נערך חידון ידע בנושא שאורגן ע"י כיתה ט' בניצוחה של מחנכת הכיתה.
בסיומה של הצעדה ולאחר 5 ק"מ במזג אויר חם ושרבי התקיים טקס מרגש שקיימה כיתה ח'. בטקס נכחו הורי תלמידים מכיתות הספורט, מחנכי הכיתות וצוות החינוך הגופני. כמו כן נשאו דברים מנהלת ביה"ס, לאה רוט-דליות, ראש מינהל החינוך בעירייה, חיה שיטאי, מנהל מחלקת הספורט בעירייה, חנן דנציגר ואישתו של אנדרי שפיצר ז"ל, אנקי שפיצר.
היא תיארה את חוויותיה הקשות ואת כול מה שעבר עליה כבחורה צעירה בת 25, בעת שהוחזקו הספורטאים הישראלים כבני ערובה בכפר האולימפי ובהם בעלה אנדריי ז"ל. למרות החום הרב, התלמידים הקשיבו לדבריה המרתקים בעניין רב.
בסיום הטקס הושבעה כיתת הספורט החדשה, ע"י תלמידי כיתה ח' בשבועת הספורטאים שנאמרה ע"י כול התלמידים בעל פה.
נציגי המשפחות ציינו כי הם משתתפים בטקסים לזכר בני משפחתם בארץ ובחו"ל, אך הטקס המרגש אותם כל שנה מחדש הוא הטקס הנערך ביער בן שמן עם תלמידי תיכון רבין. הרעיון החינוכי כי דור חדש כל שנה מתחנך על ערך המצוינות שמתבטאת גם בספורט, כפי שבני משפחתם התחנכו מרגשת אותם ונותנת להם תחושה של גאווה.