כ-20 אלף מתרחצים לא טועים: יותר מ־16 אלף מבקרים נכנסו לבריכה העירונית במודיעין בחודש הראשון של הפעלתה (אוגוסט) - כך דיווחה השבוע העירייה.
לפני שבועיים ננעלה עונת הרחצה הראשונה בבריכה ובחברה הכלכלית לפיתוח מודיעין מסכמים את חודשי הפעלתה בהצלחה. "בספטמבר, לאחר תחילת הלימודים ותקופת החגים, נרשמה ירידה צפויה וסך המבקרים עמד על 3,275 מתרחצים. סיכום תקופת ההרצה, בה ביקרו בבריכה יותר מ־20 אלף מתרחצים, הייתה מעל ומעבר לכל התחזיות טרם פתיחתה", נמסר מהעירייה.
עם זאת, לא הכל היה ורוד. במהלך חודשי הפעלתה קרו בבריכה גם מספר מקרים חמורים בהם התפרעו צעירים שיכורים בתוך המים.
לפני כשבוע טען חבר מועצת העיר אלכס וינרב כי לא נקבעה מדיניות לגבי השימוש העתידי במי הבריכה. נכון ליום שלישי בבוקר עדיין היו מים בבריכה.
מהעירייה נמסר בתגובה: "חלק מהבריכה יובש בשל עבודות תחזוקה שוטפות אך מרבית המים עדיין נמצאים בה. מבדיקות שנערכו במקום נמצא כי המים מתאימים לשימוש באגם פארק ענבה והם יועברו לשם במיכליות בזמן הקרוב".
על מקרי האלימות והטיפול בהם הבהירה העירייה: "עם פתיחת הבריכה התרחשו שתי תקריות חריגות, בשתי שבתות שונות, בהן כבר טיפלה הנהלת הבריכה והחברה הכלכלית באופן תקיף ומיידי. במקום הוגברה האבטחה והוצבו מצלמות במעגל סגור ומאז לא התרחש אף אירוע חריג. סידורי אבטחה אלה יימשכו גם בעונת הרחצה הבאה".
מנכ"ל החברה הכלכלית, דורון ברק: "אנחנו מסכמים את תקופת ההרצה של הבריכה בסיפוק והצלחה. "תמיד בהתחלה קיימים קשיים וחבלי לידה שאיתם צריך להתמודד ומהם למדנו. את המסקנות והלקחים אנחנו כבר ניישם בעונת הרחצה הבאה.
"הבריכה תפתח מחדש לציבור בחודש מאי, ואז תוצע לתושבים גם אפשרות לרכוש מינויים. עד אז נשלים את בניית ואכלוס הקומה השנייה שתכלול חדר כושר וחדרי סטודיו לפעילות וחוגים שונים שיתקיימו במקום".