למען החולים: אמש, שני, פקדו כ-1600 תלמידי בתי הספר ותנועות הנוער את בתי תושבי מודיעין במבצע "הקש בדלת" של "האגודה למלחמה בסרטן". במבצע גויסו במודיעין כ- 90,000 שקלים לטובת חולי הסרטן בישראל.
השנה ציינו ב"אגודה למלחמה בסרטן" יובל למבצע "הקש בדלת". במסגרת המבצע פקדו כ-אלף ושש מאות תלמידי כיתות ו' מבתי הספר במודיעין על דלתות התושבים, כדי להתרימם למען חולי הסרטן בישראל.
בתי הספר שהשתתפו השנה במבצע יובל ל"הקש בדלת": ניצנים, עידנים, עמית, קשת, רעים, דורות, האלה, חוט השני, יחד ומעוז המכבים. תודה לשני תיכונים הצטרפו השנה: תיכון "מור" ותיכון "יחד". ראוי לציין את בית ספר "עמית" שהתרים את רוב הכסף והצטיין השנה במבצע.
למרכזים המסחריים ולמגדלים בעיר נרתמו חניכי תנועות הנוער בעיר. תנועות הנוער שהשתתפו במבצע השנה היו שבט "יובל" של הצופים, שהתגייסו עם מירב חניכיהם, חוגי סיירות רעות, וגרעין השירות הלאומי של בני עקיבא.
מתנדבי ה"אגודה למלחמה בסרטן", משא"ז, "רוטרי", הועד למען החייל, נאמני בריאות ומתנדבים מקרב תושבי העיר קיבלו את פני התלמידים בשובם עם שקיות הכסף שהתרימו בהן את התושבים. מתנדבים אלו מסייעים נאמנה זה שנה אחרי שנה בקליטת התלמידים בתום ערב ההתרמה.
בנק לאומי כמו בכל שנה, גם השנה עמד לרשות האגודה ופתח את סניפו בקניון עזריאלי עד לשעה 21:00 בערב. עד אז נספרו הכספים שנאספו מתושבי מודיעין והסכום עומד על: כ- 90,000 שקלים.
חברת "ואוליה" שיתפה פעולה באופן מלא וליוותה את המבצע לאורך כל הדרך. העמידה צי של אוטובוסים לרשות התלמידים המתרימים שכלל נסיעה בחינם; תלתה שלטי פרסום על גבי האוטובוסים להגברת המודעות בקרב תושבי העיר, והעלתה באתר החברה את מבצע "הקש בדלת".
"האגודה למלחמה בסרטן" חוגגת יובל למבצע מוצלח בשיתוף תלמידים מכל הארץ ובשליחותם לגיוס תרומות מדלת לדלת למען חולי הסרטן בישראל. במבצע זה התלמידים לוקחים חלק פעיל בגיוס הכספים והוא אחד המקורות העיקריים לפעילות הענפה של האגודה למלחמה בסרטן מאז הקמתה ב-1952.
"האגודה למלחמה בסרטן" היא העמותה ההתנדבותית הגדולה ביותר בישראל, המובילה את המאבק במחלות הסרטן בישראל ופועלת בכל החזיתות במטרה להפחית את התחלואה והתמותה מסרטן בישראל.