נסיעה לא רגועה: "רדו כבר, נמאס לי מכם. יש לי עוד עבודה לעשות", כך, לטענת שלושה תלמידי כיתה ז' בישיבה במודיעין, אמר להם הנהג בקו 33 של חברת ויאוליה" (קונקס) במהלך הנסיעה לבתיהם בשכונת אבני חן.
"הנהג הוריד את כולם מול הבית", מספר אחד הנערים. "במהלך הנסיעה היו כמה בני נוער שלחצו סתם על לחצן באוטובוס. הנהג התעצבן ואיים שיוריד אותנו, צעק על הילדים והתרגז". לדבריו, כשהגיעו לאזור השכונה התבלבל הנהג והמשיך לנסוע ישר במקום לפנות ולהיכנס פנימה. "הערנו לו שהוא טועה, ואז הוא הודיע שאין לו יותר כוח אלינו ושיש לו עבודה לעשות. ענינו שהעבודה שלו היא להחזיר אותנו הביתה, ואז בתגובה הוא עצר את האוטובוס ואמר לנו לרדת".
לדברי הנערים, הם ניסו לדבר על ליבו של הנהג אך לא הצליחו. "נאלצנו לחכות לאוטובוס אחר, כי עוד היינו רחוקים מהבית", מספר הנער. "כשהגיע האוטובוס הבא, ביקשנו לעלות בלי לשלם, כי הרי כבר שילמנו על אוטובוס שאמור היה להביא אותנו עד הבית, אבל הנהג לא הסכים ונאלצנו לשלם שוב. הגענו אחרי יותר משעה ושילמנו פעמיים".
אמו של הנער מספרת שהוא הגיע עייף ורצוץ. "גם אם היו נערים שהפריעו לנהג בנסיעה, התפקיד שלו הוא לא לחנך אותם אלא להביאם הביתה בביטחה", היא אומרת. "הוא לא מחנך. הילדים נשארו בחוץ זמן רב ואין סיבה שכך יהיה".
מחברת ויאוליה נמסר בתגובה כי היא רואה את חשיבות ביטחון לקוחותיה כערך עליון. "חשוב להבהיר, כי תפקיד הנהג הוא להוביל את לקוחות החברה בביטחה ובשלום למחוז חפצם ולא לעסוק בהתנהלות משמעתית ברכב. יחד עם זאת, מיד בעת קבלת הפנייה התקיים מפגש בין הנהלת החברה בסניף לבין הנערים והוריהם להבהרת כללי הנסיעה, תוך הבנה וסיכום להמשך פעילות יעיל ובטוח לכלל".