מזיעים בתפילה: שנת הלימודים נפתחה מוקדם בישיבה התיכונית "לפיד" מודיעין ומאות תלמידים החלו את הלימודים והתפילות של חודש אלול. אך בעקבות מחסור במקומות ישיבה, הועבר בית המדרש לאוהל בחצר, על מנת לפתוח במקום כיתות לימוד נוספות לתלמידים הרבים.
"בתוך האוהל חם מאוד והבנים סובלים שם", מתארת יועצת התקשורת מירי סער, אמא לשני בנים הלומדים בישיבה. "זה ממש לא תנאים ראויים ומכובדים ללימוד ולתפילה. העירייה ומועצת בני עקיבא אמורים לבנות בית מדרש אחר וכרגע הם טוענים שאין תקציב. כל המוסדות זורקים אחד על השני את הכדור ומתנערים מלטפל בזה. אני בטוחה שראש העירייה יעשה כל מה שהוא יכול כדי לאפשר לתלמידים להתפלל וללמוד באופן מכובד ולא להמשיך לגרום להם עוגמת נפש בבית המדרש לפני ראש השנה".
"העובדה שלא הוקם השנה תיכון דתי היא בעוכרנו ולראיה האוהל", אומר יעקב גוטליב ששני בניו לומדים בישיבה. "העיר גדלה וצריכה להיות תוכנית פיתוח המתאימה לציבור, אבל פרנסי העיר לא מקיימים הבטחות וככה הגענו למצב הזה שאין מקום לבית מדרש. התלמידים נאלצים לשבת באוהל לא ממוזג,חם וצפוף שלא יאה לקיים בו לימודים בשנת 2010".
חבר המועצה מיכאל חרל"פ התגייס לטובת התלמידים ואומר: "זאת פשוט שערורייה. כבר למעלה משנה שהתריעו על העניין, ובישיבה הבהירו שאין להם כבר מקום לבית מדרש. תלמידי החינוך הדתי זכאים לתנאים הולמים כמו כל ילדי העיר. למיטב ידיעתי מרכז ישיבות בני עקיבא הציע תרומה לבניית בית המדרש יחד עם העירייה אך ראש העירייה סירב לתנאי התרומה ושום דבר לא זז בעניין".
תגובת העירייה: "רשת הישיבות של בני עקיבא התחייבה לבנות בישיבה התיכונית בעיר בית מדרש חדש וקבוע. עד להקמת בית המדרש הגישה הרשת ביקשה יחד עם מנהל ביה"ס והנהגת ההורים הבית ספרית להקים מתקן זמני לבית המדרש עד לבניית מבנה הקבע. העירייה אישרה את בקשתם אך אם יהיו התנגדויות האוהל יפורק".
יו"ר הנהגת ההורים, מירב פלג: "הצבת האוהל נעשתה בהחלטה משותפת של העירייה, הנהלת הישיבה והנהגת ההורים המוסדית. ברור שהפתרון אינו אידיאלי אך הוא זמני".
תגובת בני עקיבא: "מרכז ישיבת בני עקיבא ועיריית מודיעין מתכוונים להקים במקום בית מדרש ואולם ספורט חדשים בעלות של חמישה מיליון שקל, כשכל צד ישא בחצי מהעלות. עד להשלמת ההליכים הבירוקרטיים במקום מופעל אוהל ממוזג לטובת התלמידים".