תיכון כצנלסון בכפר סבא לא יורד מהכותרת. אחרי שדיווחנו במיינט כפר סבא בשבוע שעבר על פרשת כרזות האונס, השבוע הובא לידיעתנו כי במהלך שיעור אנגלית מקוון ב'זום' בכיתה י"ב בתיכון, אחד מתלמידי התיכון, באופן שלא ניתן לאתרו, הציג תמונה למספר שניות של איבר מין זכרי. המורה לאנגלית מיד הפסיקה את השיעור, התנצלה בפני התלמידים והעבירה את המידע למנהל התיכון.
4 צפייה בגלריה
"למה לא סיפרו לנו?"
"למה לא סיפרו לנו?"
ההפגנה בתיכון במחאה על כרזות האונס לפני כשבוע
(צילום: אסף פרידמן)
במיינט כפר סבא מספרים כי מנהל התיכון, טובי רוזנברג, שלח הודעה לכל ההורים בתיכון בזו הלשון: "לצערי הרב, היום אירע אירוע חריג במיוחד. במהלך שיעור אנגלית בשכבה י"ב, שיעור שהתקיים מרחוק בזום. במהלך האירוע, למספר שניות, מישהו הראה על המסך איבר מין גברי. המורה התנצלה על התקרית והפסיקה את השיעור. מדובר במעשה חמור שחוצה גבולות באופן קיצוני ופוגע בתחושת המוגנות של כל משתתפי השיעור. אנחנו לא יודעים מי עשה את המעשה החמור והבוטה הזה שהוא ביטוי להטרדה מינית לכל דבר. אנחנו בודקים מול התלמידים ונפנה לכל הגורמים האפשריים על מנת לזהות איך הדבר נעשה ומי הגורמים המעורבים באירוע באופן ישיר או עקיף. אני מבטיח לכולכם שהמעורבים באירוע ימצאו תגובה קשה של הנהלת בית הספר וגבולות ברורים וחדים, שלצערי נחצו בעת האחרונה".
במיינט חדרה דיווחו השבוע כי המשטרה חשפה בית בושת שפעל בבניין בחדרה. הבלשים עיכבו לחקירה שישה לקוחות ששהו במקום ושש נשים, אשר שתיים מהן ללא אשרת שהייה בארץ. בנוסף נעצרה תושבת אזור השרון (48) בחשד שניהלה את המקום. מהמשטרה נמסר כי, "פעילות אכיפה זו הינה חלק מפעילות אכיפה שתכליתה שמירה על איכות חיי התושבים ובטחונם".
4 צפייה בגלריה
בית הבושת שהתגלה בחדרה
בית הבושת שהתגלה בחדרה
בית הבושת שהתגלה בחדרה
(צילום: דוברות המשטרה)
חוששים מהסגר? יש כנראה מי שחוששת יותר. במיינט קריות מספרים על תושבת קרית חיים שפנתה לעו"ד גיא אופיר וביקשה לשכור את שירותיו על מנת שזה יפעל למנוע מהוריו של בעלה "להתנחל", כהגדרתה, בביתם בתקופת החגים, נוכח העובדה שהם מתגוררים במרכז הארץ ומבקשים לעשות את החג בביתם. הבעל, מנגד, לא מוכן לוותר, ודורש כי הוריו יעשו את החג בביתו. בהמלצתו של עו"ד אופיר, בני הזוג הופנו ליועצת זוגית על מנת למצוא פתרון. "האשה טוענת, כי חמותה נוהגת בשנים האחרונות להביע בכל הזדמנות את דעתה על אופן ניהול ביתה וחינוך ילדיהם, וכי שהייתה בביתם במשך ימי החג ואף לאורך תקופת הסגר עלולה לגרום לנזק בל ישוער בהתנהלות חיי הזוגיות שלה", אמר עו"ד אופיר.
4 צפייה בגלריה
חמותי
חמותי
היחסים עם חמותה אינם מן המשופרים
( צילום: ShutterStock)
בשנה האחרונה נתקף תושב ראשון לציון ב"פרץ של רומנטיות" והחליט לצאת עם אשתו מדי שבוע לארוחה רומנטית במסעדה יוקרתית בתל אביב. רק כאשר האישה החלה לחשוד ושכרה חוקר פרטי היא הבינה מדוע התעקש דווקא על המסעדה הזו, בטענה שהוא אוהב במיוחד את האוכל המוגש בה, ומדוע בכל פעם שישבו לאכול, הוא קפץ "לרגע" למטבח. "כשהתחלנו את המעקב אחריו גילינו שהוא אכן נעלם למטבח אבל לא כדי לראות מה מכינים להם לאכול", סיפר יגאל שרף, בעל משרד "סקיי חקירות" למיינט ראשון לציון, "מתברר שהוא היה נפגש עם בעלת המסעדה בחלקים נסתרים של המסעדה, ויוצר איתה מגע גופני קרוב שלא משתמע לשתי פנים ולאחר מכן הוא היה חוזר לשולחן לסעוד עם אשתו". לדברי שרף, התמונות היו ברורות למדי, וכאשר הוצגו לאישה היא הבינה שמאחורי הביקור התמים והרומנטי במסעדה עומד למעשה רומן לוהט בין הסירים. כעת נמצאים השניים בהליך גירושין.
ניצולת שואה בת 85 המתגוררת בבת ים נאלצת לשרוד מדי חודש עם סכום של 3,197 שקלים. בסכום הזה היא ודאי שאינה יכולה להרשות לעצמה לשפץ את ביתה, למרות הצורך המיידי. כאן נכנסו לתמונה ערן גל מתל אביב וקבוצת מתנדבים המסייעת בפעילות התנדבותית ברחבי הארץ. "לפני כ-8 חודשים יצרתי קשר עם העמותה, ברגע שנתנו לי אור ירוק הקמתי קבוצת וואטספ של מתנדבים שבה אני רושם כל פעם לפני ההתנדבות מה צריך לעשות והתאריך שבו אנו מקיימים את הפעילות והמתנדבים מציעים את עצמם", סיפר גל למיינט בת ים. ההיענות של המתנדבים הייתה רבה וגל מצא עצמו מנהל קבוצת מתנדבים של למעלה מ-40 מתנדבים. בימים האחרונים הגיעו אליו פרטיה של ניצולת השואה מבת ים.
4 צפייה בגלריה
נרתמו לעזרה
נרתמו לעזרה
נרתמו לעזרה
(צילום: פרטי)
"הלב נשבר כיוון שישנם המון קשישים בחולון ובבת ים, שחיים בעוני בגלל הסכומים הצנועים הללו שהם מקבלים מהמדינה", מספרת שלי פייגנבלט העובדת הסוציאלית המלווה אותה. בשבוע האחרון הגיעה קבוצת המתנדבים לבת ים ומיד "התנפלה" על הבית, שלדברי גל "היה באמת במצב קיצוני ועל גבול הריקבון. בתחילה רכשנו את כל החומרים שלהם הזדקקנו, אם זה חומרי ניקוי או חומרי שיפוץ, לאחר מכן פינינו את כל הדברים הלא נחוצים בבית ובמפגש השני סיידנו ושיפצנו, כך שהניצולה יכולה לרוות קצת נחת בביתה. עכשיו אנחנו מקווים להגיע לעוד ועוד מתנדבים ולהרחיב את הפרויקט, זה מרגש לראות את רוח ההתנדבות של כולם וכעת פנינו לפרויקט הבא".