הילדה אורין לייקוב ממודיעין, בת 12, בעלת שיתוק מוחין, תטוס שבוע לאורלנדו במסגרת עמותת "להושיט יד", עמותה שמסייעת לילדים חולי סרטן ולילדים בעלי נכויות מורכבות.
2 צפייה בגלריה
אורין לייקוב. מתרגשת
אורין לייקוב. מתרגשת
אורין לייקוב. מתרגשת
(צילום: פרטי)
העמותה "להושיט יד" מוציאה שלוש פעמים בשנה טיולי חלומות לארצות הברית: נופש ילדים חולי סרטן והוריהם לאורלנדו, נופש נערים ונערות חולי סרטן ללוס אנג'לס ונופש ילדים בעלי נכויות מורכבות והוריהם לאורלנדו. טיולים אלו יוצאים לפועל בשיתוף עמותת "שמחה לילדים" ובשיתוף "להושיט יד LA".
אורין לייקוב תטוס עם קבוצת ילדים חולי סי.פי. ובליווי אמה גלית לייקוב שסיפרה השבוע על הטיול המיוחד: "אורין מוגדרת כילדה עם סי. פי. - שיתוק מוחין. זה בא לידי ביטוי בקושי בהליכה –היא מתניידת עם הליכון ובוגבלות בידיים. מעבר לזה היא משולבת בבית הספר רגיל. היא שייכת לכיתה קטנה ויש כיתה רגילה שהיא משתלבת בה. היא לומדת בבית ספר 'אשכולות' בראשון לציון. מעבר לזה, אורין היא ילדה מאוד חברותית, אוהבת מוזיקה ותיאטרון, היא נמצאת בחוג תיאטרון ב'על הבמה' ומשלבים אותה בכל מיני הופעות, היא מאוד אוהבת להיות על הבמה, לשיר, להופיע, להיות בפרונט. היא בת 12 וחצי".
משפחת לייקוב עברה לגור במודיעין לפני שלוש שנים בעקבות תנעל הנוער "כנפיים של קרמבו": "היא הייתה ב'כנפיים של קרמבו' במודיעין וראיתי מה שהעיר יכולה להציע לה מבחינה חברתית וזאת אחת הסיבות שעברנו למודיעין. היא עתידה להשתלב באחת מהחטיבות במודיעין".
אורין מאוד מתרגשת לקראת הנסיעה. "זאת לא פעם ראשונה שהיא טסה", אמרת אמה, "אבל היא מאוד מתרגשת. נתנו לנו לו"ז נהדר של דיסני וורלד, יוניברסל סטודיו, סי וורלד, הכל כל כך מתוכנן בקפידה מבחינת הכל – הטיסות, חופש להורים, חופש לילדים מההורים. יש יום קניות ביחד. יש חונכים שמצטרפים אלינו, לאורין יש חונכת מקסימה שמצטרפת אלינו. אנחנו מאוד מתרגשות".
2 צפייה בגלריה
אורין וגלית לייקוב
אורין וגלית לייקוב
אורין וגלית לייקוב
(צילום: פרטי)
אורין מצטרפת לשיחה ואומרת: "אני מאוד שמחה לנסוע. סוף סוף אין בית ספר. אני אוהבת חופש. מי לא היה רוצה לטוס לאורלנדו. אני הכי רוצה ללכת ל'סטארבקס' ולהעלות תמונות לאינסטגרם. איזה כיף שיהיה לי קצת חופש".
אמה מוסיפה: "אני מאוד שמחה על ההזדמנות לנסוע. זה לא מובן מאליו. היא תזכה לחוויה מיוחדת במינה ואני אזכה להיות יחד איתה ולחוות חוויות משותפות".
עמותת להושיט יד, אשר הוקמה בשנת 2006 על ידי אברהם עטר, שמה לה למטרה לפעול לטובת שיפור חייהם ורווחתם הנפשית והפיזית של ילדים אשר מתמודדים עם מחלות מסכנות חיים ו/או מוגבלויות, ובני משפחותיהם.