לא מובן מאליו: בימים האחרונים פרסמה לקוחה לקוחה בסניף שופרסל דיל ישפרו מודיעין, פוסט ברשתות החברתיות על מחווה מרגשת, במיוחד בימי המשבר הכלכלי הקשה של ימי הקורונה, מצד טלי פנחס, קופאית בסניף. הלקוחה תיארה מצב עגום שבו הגיעה לקופה וגילתה שכרטיסה אינו עובר, אך במחווה מקסימה הקופאית סירבה לתת לה לצאת מהמקום בידיים ריקות.
1 צפייה בגלריה
טלי הופתעה בתעודת הוקרה
טלי הופתעה בתעודת הוקרה
טלי הופתעה בתעודת הוקרה
(צילום: באדיבות שופרסל)
"לקוחה הגיעה אליי לקופה, צעירה, בשנות העשרים לחייה ורכשה ב-180 שקלים", מספרת פנחס השבוע. "אחרי שכרטיס האשראי שלה סורב, היא רצתה להוריד מוצרים, לא הסכמתי ואמרתי לה שבשום פנים ואופן היא לא תוריד. היא שילמה לי 150 שקלים במזומן, ניסינו שוב את האשראי על היתרה וקיבלנו שוב סירוב. הלכתי לארנק שלי והחלטתי לשלם את היתרה".
איך הגיבה הלקוחה?
היא פרצה בבכי ואמרתי לה שאצלנו בשופרסל היא הגיעה למשפחה וכולנו מחבקים אותה באהבה. שילמתי עם שטר של מאתיים, והשארתי לה את העודף בשקית".
הפוסט המחמיא הפתיע את פנחס, והיא עוד יותר הופתעה כאשר קיבלה שיחה אישית ממנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, שהתקשר והודה לה באופן אישי.
השבוע הגיעו לסניף מודיעין ישפרו, מנהלת מטה לקוחות ושירות בשופרסל רינת שפיר, מנהל מרחב דרום דני סיני, מנהל האשכול אריאל ברקוביץ ומנהל הסניף נתנאל חודדה, והעניקו לה תעודת הוקרה מיוחדת בליווי מתנה של תווי קנייה.