2 צפייה בגלריה
החניון לאחר ירידת מפלס המים
החניון לאחר ירידת מפלס המים
החניון לאחר ירידת מפלס המים
(צילום: איתי בלומנטל)
תושבים בעיר מתגייסים לסייע לציון שושני, אביו של דין שושני ז"ל שנהרג באסון המעלית.
ציון שושני הוא בעליה של הפיצה "כן לפיצה" הנמצאת ב"קייזר סנטר" בשכונת אבני חן. תושבים בעיר העלו השבוע פוסטים שבהם ביקשו מתושבי העיר לבוא ולקנות פיצה בעסק אחרי שציון שושני יחזור לחנות כדי לחזק אותו ואת העסק.
איה מוגילנר היא אחת מהתושבות שהעלו פוסט בעניין. מוגילנר סיפרה: "הבן שלי קסם אוכל קבוע אצל ציון. יושב לבד ומזמין רק אצלו. תמיד ציון התייחס אליו בצורה נעימה ומכבדת כמו בן. בכלל, תמיד חייך והיה שמח, תמיד פירגן והיה אדיב. כיף של מקום להיכנס אליו. אנחנו כולנו משתתפים בצערו העמוק של ציון וכואבים את כאבו. מחזקים אותו בשעות קשות אלו".
2 צפייה בגלריה
החניון לאחר ירידת מפלס המים
החניון לאחר ירידת מפלס המים
החניון לאחר ירידת מפלס המים
(צילום: איתי בלומנטל)
בפוסט שהיא העלתה - כתבה בין היתר: "כל כך עצוב. למי מהחברים במודיעין שעדיין לא יודע דין ז"ל שטבע באסון המעלית הוא הבן של ציון המקסים מהפיצה 'כן לפיצה' בקייזר. קסם לקוח קבוע שלו. גם אנחנו היינו עשרות פעמים. נקרע הלב כשהבנתי שאני גם מכירה אישית. ביום חמישי שי נסע לתל אביב לנחם בשבעה. ציון חיבק אותו ומיד זיהה. כשציון דיבר אף עין לא נשארה יבשה. איזה אסון איזו טרגדיה. אם ציון יחזור לפיצה לכו לקנות שם לחזק אותו. כנ"ל לגבי המסעדה של דין בכתבה...".
תושב אחר עודד אף הוא תושבים להגיע לפיצה כדי לסייע: "לאחר אסון כזה", כתב התושב, "חשוב שאנו, תושבי מודיעין, נהיה שם בשבילו ונעזור לעסק, נתמוך במשפחה בתקופה הזו ונעזור להם לא לשקוע מבחינה כלכלית בשל המצב והשכול הקשה. כדאי שכל אחת ואחד מכם יחשוב לפני שהוא מזמין פיצה מכל מקום אחר וינסה לחשוב כמה טוב הוא יכול לעשות למשפחה הזו רק מקניית פיצה, סלט או כל דבר כזה או אחר. הפיצה טעימה, זולה, עם שירות מדהים של אדם שנותן את כל כולו למען הלקוחות בכל יום. בואו נראה את העוצמה הענקית שיש לנו".