במודיעין בחרו בימים האחרונים שלוש מנהלות בית ספר חדשות למוסדות חינוך בעיר. על פי העירייה, המכרז התקיים לפני כשבועיים.
הראשונה, טלי שילטון, אשר תנהל את בית הספר היסודי הממלכתי החדש "חופים" בשכונת נופים, אשר ייפתח בשנת הלימודים הקרובה. טלי, תושבת העיר, ניהלה בשנים האחרונות בית ספר בנס ציונה. לפני כן, הייתה סגנית מנהלת בית הספר קשת בעיר, וכעת תתמודד עם התפקיד הניהולי המאתגר של הקמת בית ספר חדש בנופים. כזכור, בשנת הלימודים הקרוב צפוי להיפתח גם בית הספר היסודי הממלכתי –דתי בשכונה החדשה בחירת מנהל/ת חדש/ה תבוצע בזמן הקרוב.
1 צפייה בגלריה
טלי, נטע ורויטל. שיהיה בהצלחה
טלי, נטע ורויטל. שיהיה בהצלחה
טלי, נטע ורויטל. שיהיה בהצלחה
(צילום: באדיבות העירייה)
את בית הספר היסודי "רמון" תנהל נטע מוכתר. נטע תושבת העיר, שימשה בתפקידה האחרון כסגנית מנהלת בחטיבת הביניים מו"ר בעיר וכן רכזת חברתית. לנטע ניסיון משמעותי בהובלה פדגוגית וקהילתית של טיפוח קשרי קהילה, הובלת צוותים והטמעת תכניות.
המנהלת השלישית שמונתה לאחרונה היא רויטל עקה, אשר תנהל את חטיבת הביניים אורט עירוני ד'. רויטל תושבת העיר ובתפקידה האחרון שימשה סגנית מנהל בבית ספר עירוני א' בעיר. הובילה צוותים חינוכיים ותלמידים רבים להצלחה מרבית בהכלה יוצאת דופן.
"תפקיד של ניהול בית ספר הוא מהתפקידים החשובים והמאתגרים שיש", אמר לאחר הבחירה מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק החינוך. "במיוחד אמורים הדברים בתקופה זו של התמודדות עם אתגר הקורונה ועם השינויים העוברים על מערכת החינוך. אני בטוח שהמנהלות שנבחרו יצליחו לעמוד באתגר ולהוביל את בתי הספר קדימה, יחד עם הצוות החינוכי וההורים, משרד החינוך ומנהל החינוך. המנהלות מצטרפות לקבוצה מובחרת של מנהלים ואנשי חינוך במערכת העירונית, ואני מאחל להן הצלחה".
בתיה שוכן אורבוך, ראש מינהל חינוך, ציינה: "אנו מקבלים את המנהלות החדשות בשמחה רבה ומאחלים להן הצלחה בתפקידן החדש. אין ספק, כי כל אחת מהן, עם הניסיון הרב שצברה, תצעיד את בית הספר יחד עם הצוות החינוכי וההורים לאתגרים, הישגים, שיתופי פעולה יצירתיים ועשייה מוצלחת".