שיפור ניכר נרשם הבוקר (יום ד') במצבה של ליאל דובינסקי בת ה-11, הילדה תושבת רמלה המאושפזת מאז יום שבת האחרון במחלקת הקורונה של בית החולים קפלן ברחובות אחרי שנקלעה למצוקה נשימתית ובמשך מספר ימים הוגדר מצבה קשה ומסוכן.
1 צפייה בגלריה
ליאל עם אביה רועי
ליאל עם אביה רועי
ליאל עם אביה רועי
(צילום: פרטי)
קראו גם:
היום מצבה של ליאל כבר מוגדר קל ולא נשקפת סכנה לחייה – וכל זאת ימים ספורים לאחר שמצבה התדרדר ממש והיא סבלה מקשיי נשימה חמורים, אחרי שבוע במהלכו שכבה במיטתה בביתה עם חום גבוה וקשיי נשימה.
שיפור קל נרשם גם במצבה של אמה, בת אל, המתאוששת מהשפעות נגיף הקורונה ושוהה בבית המשפחה באחת משכונות רמלה.
האם התגלתה כחיובית לנגיף יממה לאחר שבתה אובחנה כחולה ואושפזה בבית החולים קפלן – ובמשך ימים ארוכים סבלה מתסמינים קשים של המחלה: עייפות, חולשה, חום וכאבי שרירים.
הבוקר מדברת האם לראשונה עם מיינט רחובות על התחושות הקשות שליוו אותה מאז נחשפה לציבור ודיברה על מחלת בתה ועל כך כי בני המשפחה סירבו בעבר להתחסן – עמדה אותה שינו מאז הידבקות בתם בנגיף.
"בעקבות כמה מהכתבות שדיברנו עשו עלינו עליהום בכמה מקומות ואנשים כתבו עלי ועלינו דברים נוראיים בגלל שהתנגדתי לכאורה לחיסונים, דבר שלא קרה כמובן, בסך הכל התנגדתי לעמדה של חיסונים בכפייה", אומרת דובינסקי, "ומה שנרשם עלי ועלינו ברשתות היה נורא, כאילו אני איזו מפלצת ואני ממש לא כזו, אנשים איבדו לחלוטין את המחשבה ההגיונית".
"אני יכולה לומר שהמצב של כולנו משתפר ושאנחנו נצא מזה ואני, בעקבות מה שקרה, מנסה לעשות תיקון לגבי כל מה שקרה ואני מסבירה למי שרק רוצה לשמוע שאני מכה על חטא ואני קוראת לכולם ללכת ולהתחסן".
"אלה ימים טרופים ממש, המחלה התפרצה אצל ליאל שלנו בשנייה ואיבדנו שליטה בשלב מסוים או ככה לפחות חשבנו, אבל הכי חשוב ברוך השם שליאל בסדר ומצבה משתפר וגם אני אהיה בסדר, התחושות הלא נעימות מגיעות בגלים, וגם זה יעבור".
כל העדכונים - חדשות רחובות