כמו מאות בריכות עירוניות ופרטיות בכל רחבי הארץ, גם בריכת השחייה העירונית של מודיעין ‑ מתחם הקאנטרי קלאב המקומי ‑ חזר לפעול לפני כחודשיים, הרבה לפני שמתחמים דומים באיזור חזרו לפעילות.
1 צפייה בגלריה
קאנטרי מודיעין
קאנטרי מודיעין
קאנטרי מודיעין
(צילום באדיבות העירייה)
קראו גם:
"ב־2 בפברואר השנה פתחנו מחדש את הבריכה ביחד עם חדר הכושר, והחזרה נעשתה כמובן בכפוף לתנאי התו הירוק, קרי אנחנו מוודאים כי מדובר באורחים מחוסנים בעלי תו ירוק או במחלימים, וכל זאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות", אומרת מנהלת המתחם, מורן מימון.
כמו במתחמי נופש ופנאי אחרים, מנויי הבריכה והחוגים השונים בבריכה העירונית של מודיעין הוקפאו וחזרו לפעול מיד עם החזרה לשגרה, בהתאם לבקשתם של המנויים.
כעת מקווים מימון ועובדי הקאנטרי כי החזרה ההדרגתית לפעילות תבשר על חזרה מלאה, או לכל הפחות כמעט מלאה, ממש בקרוב.
"בניגוד למתחמים אחרים, בבריכה העירונית שלנו יש עשרות מנויים בלבד, היות והציבור מעדיף את מנגנון הכניסות החד־פעמיות, וכך אנחנו ממשיכים", אומרת מימון. "עם החזרה לעבודה, נוהלי הפעילות במתחם לא השתנו, ועם זאת פעילות החוגים חזרה באופן חלקי בשלב זה, וגם כאן כמובן בכפוף להנחיות משרד הבריאות".
על החודשים הארוכים בהם המתחם הגדול היה סגור אומרת מימון: "השנה החולפת היתה שנה קשה למשק הישראלי ובכלל זה גם למתחם הבריכה העירונית, ויחד עם זאת, סגירת המקום והוצאת העובדים לחל"ת מיזערה את הנזק, ובתקופת הסגרים וההפוגה מפעילות ביצענו עבודות אחזקה שוטפות ואנחנו שמחים מאוד על כך ועל הפתיחה המחודשת".
תושבי העיר ויישובי הסביבה, המהווים את קהל הלקוחות של המתחם הוותיק, שמחים גם הם לחזור לשגרה.
"כבר ביקרנו בבריכה מספר פעמים וזה ממש מרגש בכל פעם מחדש, להגיע וליהנות מהשקט והשלווה", אומרת אורנית שוורץ, תושבת העיר.
"ככל שהימים מתקדמים והקיץ בפתח, אנחנו שמחים לגלות מחדש את השגרה. ילדים רצים בדשא, קופצים לבריכה, אוכלים אבטיח, וזה מוזר, אבל מה שלפני כמה חודשים אי־אפשר היה לדמיין, הופך פתאום למציאות מבורכת".