חג פורים מגיע ואיתו האירוע הוותיק ביותר של העיר העדלאידע שתתקיים בעיר ביום שישי, 6.3. הפעם יהיו החגיגות תחת הנושא "צועדים בשביל ישראל". לבתי הספר חולקו נושאים של אתרים ומקומות בארץ מצפון ועד דרום, שיהוו מקור ההשראה לתחפושות ולמיצגים שיהיו בתהלוכה לאורך רחוב עמק החולה. בין המיצגים: גולשים בחרמון, ירושלים, עמק יזרעאל, המצפה התת ימי באילת ומצדה. גם מודיעין מכבים רעות תקבל ייצוג.
1 צפייה בגלריה
עדלאידע 2019 במודיעין
עדלאידע 2019 במודיעין
עדלאידע 2019 במודיעין
(צילום: עיריית מודיעין)
חגיגת העדלאידע המודיעינית היא אירוע התרבות הגדול והוותיק ביותר בעיר (להוציא את חגיגות יום העצמאות), כאשר ייחודה של העדלאידע המודיעינית היא בכך שמבוססת כיתות ד' מבתי הספר היסודיים, חוגי עמותת סחלבים, חוגים פרטיים של מחול וריקוד ותנועות הנוער.
עוד באירוע, מתחם פעילויות לכל המשפחה באמפי פארק החולה ובפארק הדגים עם יריד שעשועים, מתנפחים, פינת איפור, קליעת צמות ועוד הפתעות. בשעה ,14:00 בתום התהלוכה, כוכב הרשת קווין רובין יופיע לילדים ולנוער ולאחר מכן, להקת פורמולה.
אלעד שמעונוביץ', מחזיק תיק התרבות: "מסורת העדלאידע של מודיעין נמשכת גם בחג פורים הקרוב, וזו הזדמנות מעולה לראות את היצירה של ילדי בתי הספר המקסימים שמחכים לצעוד ולהשתתף בה. לצד העלדאידע יהיה הפנינג שלם, הופעות, פעילויות ודוכנים ואני מזמין את כל התושבים לבוא וליהנות מהאירוע המושקע"
תהלוכת העדלאידע תצא לדרך ב- 6.3 (שישי) החל מהשעה 12:30. במקרה של גשם, תתקיים העדלאידע ביום ראשון 8.3, בשעה 17:00.