● דודי (54) בעל תואר דוקטור, מרצה ומנחה באוניברסיטה הפתוחה ובקריה האקדמית אונו. אלונה (43) בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית, יועצת מנכ"ל משרד העבודה והרווחה. לידור (18) נמצא בבית לסירוגין וחניך במכינה קדם צבאית אדרת בכפר הנוער עיינות שליד נס ציונה. תומר (14) לומד בתיכון עירוני ד'. יואב, בן ארבע.

1 צפייה בגלריה
משפחת אילת ממודיעין
משפחת אילת ממודיעין
משפחת אילת ממודיעין
(צילום: פרטי)

איפה גרים: "אנחנו גרים ברחוב שבט בשכונת הכרמים בדירת גן בת חמישה חדרים", מספר דודי. "הגענו למודיעין ב־2007 מרעננה. במקרה הייתי באירוע משפחתי של חברה לעבודה ונדלקתי על העיר, על האוכלוסייה הצעירה ועל המחירים האטרקטיביים בזמנו של הדירות בהשוואה לרעננה".
על העיר: "מודיעין היא עיר מצוינת ומתפתחת, בעלת מיקום אסטרטגי-תחבורתי מבחינת הגעה לעבודה, במיוחד למי שצריך להתנייד בין מספר מקומות עבודה כמוני", אומר דודי. "החינוך מצוין והנוער איכותי וזה מאוד חשוב לנו כהורים שמגדלים ילדים בעיר. יש אוכלוסייה טובה. מקומות בילוי היו מועטים בתחילה, אבל זה בהחלט משתפר. התחבורה הציבורית לא טובה וזה מקשה על ניידות בני נוער וילדים שטרם קיבלו רשיון נהיגה, או שהרכבים המשפחתיים אינם זמינים עבורם".
על העיסוקים: "אני מנחה ומרצה במרכזי לימוד שונים ומלמד מאילת ועד חיפה שבצפון", מספר דודי, "אני מלמד קבוצות של עובדי מדינה, שלטון מקומי וקבוצות נוספות לקראת תואר ראשון או שני במינהל ומדיניות ציבורית, במינהל עסקים ובחינוך. יש לי שני תארים מאוניברסיטת תל-אביב ותואר שלישי מאוניברסיטת בן-גוריון. אשתי אלונה עובדת סוציאלית, בעלת תואר M.A מאוניברסיטת תל-אביב שהתקדמה מעבודת שטח של חקירות ילדים נפגעי עבירות מין, למשרת פיקוח ומשם למשרת יועצת מנכ"ל המשרד".
על התחביבים: "הספורט משותף לכולם", אומר דודי. "הבן הגדול לידור היה יותר מעשר שנים שחקן בקבוצת עירוני מודיעין בהרכב הפותח, כולל טורנירים בחו"ל עד שנפצע פציעת ספורט ונאלץ לפרוש בינתיים. בנוסף, הוא נמצא כעת במכינה קדם צבאית. הבן האמצעי תומר משחק עכשיו בעירוני מודיעין כדורגל והבן הקטן משתתף בחוג התעמלות ותנועה. אלונה מנויה ב'הולמס פלייס' ומתאמנת בחוגים כמו זומבה. יותר מעשר שנים אני מתאמן ומתחרה בתחום Powerlifting – הרמות כוח, כולל תחרויות בארץ ובחו"ל והישגים נאים ושיאים, כולל ברמה הבינלאומית לקטגוריית הגיל והמשקל שלי. אני גם מניע את הספורט הזה בעיר דרך קבוצת פייסבוק ששמה Modiin Powerlifting. מעבר לזה אנחנו אוהבים לקרוא ספרים וללכת להופעות ולסרטים".
על הבישולים: "העיסוקים שלנו בעבודה מאוד אינטנסיביים מבחינת הזמן שהם צורכים, ולכן אנחנו מבשלים רק מדי פעם", אומר דודי. "אלונה עלתה לישראל בהיותה בת 13 מאוקראינה ומבשלת מרק רוסי כמו בורשט ובשר עם תפוחי אדמה - פלוב. מעבר לזה אנחנו מבקשים ממי שמנקה אצלנו את הבית להכין לנו מאכלים עיראקיים מתובלים כמו מג'דרה, מרק עוף וקציצות בשר. אנחנו אוהבים גם פסטה בולונז, אורז לבן פרסי, סטייק עוף, דגים ותפוחי אדמה".
מוטו משפחתי: "אהבה ורעות שמתבטאת בגיבוי הדדי ונחישות. כל אחד הוא מיוחד בדרכו ואופיו, והמשפחה מגבה אותו באהבה ובחברות כדי שיהיה נחוש ויצליח בדרך האישית שבה בחר".
חוויה משפחתית מיוחדת: "בטיולים אנחנו לוקחים שבוע שמתוכנן על-ידי אלונה, שוכרים רכב, מתמקמים בכפר נופש או עיירת נופש ועוסקים הרבה בספורט ימי, בילויים משותפים ואטרקציות שתמיד נעים להיזכר בהן".