1 צפייה בגלריה
"זהירות - שבלולים"
"זהירות - שבלולים"
"זהירות - שבלולים"
(צילום: רננה רותם)
זהירות – שבלולים! יוזמה חדשה של תושב במודיעין, יהורם צדוק מעוררת לאחרונה תגובות רבות בקרב התושבים. צדוק תלה שלטים המזהירים מפני דריכה על שבלולים המגיעים עם בוא החורף.
מדובר בשלט שתלה צדוק ברחוב מעלה נמר במודיעין שבו הוא גר. "החורף הגיע ואנחנו השבלולים שמחים ומאושרים. כמוכם גם אנחנו משתמשים בשבילים על מנת לעבור ממקום למקום. אנחנו משתדלים לא לעמוד באמצע השביל אבל אנא קחו בחשבון שאנחנו קטנים מאוד ואיטיים מאוד ולפעמים לא מספיקים לברוח מהצעדים המהירים שלכם. אנא שימו לב לשבילים והימנעו מלדרוך עלינו. זה מאוד כואב. בתודה רבה וחורף נעים השבלולים של מעלה נמר מודיעין", נכתב במודעה.
"אני מטייל הרבה עם הכלבה שלנו", סיפר צדוק למיינט מודיעין שתלה את השלטים, "וכל הזמן צריך להיזהר - כי החלזונות באמת חולשים שם על המדרכות אחרי הגשם. את הדפים האלה עשיתי לפני איזה שנתיים אבל אף פעם לא יצא לי לתלות. באריזות של הדירה מצאתי אותם ותליתי".
השלט הועלה בפייסבוק בקבוצת "מודיעין שלנו" ועורר הרבה תגובות אוהדות. בין היתר כתבה תושבת: "לדעתי זה מקסים לחנך את ילדינו שהם לא היחידים שקיימים כאן. זה רעיון מאוד יפה ואולי נשים לב לסביבה שלנו קצת יותר".
אחרת כתבה: "ללמד ילד לא לדרוך על חילזון - רווח גם לחילזון וגם לילד. וגם רצוי לא לקחת אותם לגן בקופסאות".
פורסם לראשונה: 18:20, 03.12.19