לאחר שנחשף לחולה מאומת נכנס אתמול (ראשון) מחזיק תיק הבריאות בעירייה, חבר המועצה ברוך בוחניק, נכנס לבידוד. "זה הגיע גם אליי, נכנס לבידוד עקב מפגש ושיחה עם חולה מאומת ביום רביעי שעבר, באירוע הנחת אבן פינה בשכונת נופים", כתב בוחניק בפוסט בפייסבוק שבו הודיע לחבריו ולתושבי מודיעין על הבשורה.
1 צפייה בגלריה
(ברוך בוחניק | צילום: רונן כרם)
מתוקף תפקידו בעירייה, מקפיד בוחניק לעדכן את התושבים מדי יום, ומאז פרוץ הקורונה, על מספר החולים המאומתים בעיר, ומפציר בתושבים להקפיד על כללי הזהירות. אך גם מחזיק תיק הבריאות אינו חסין מפני התפשטות הנגיף.
בשיחה עמו מעדכן בוחניק ואומר: "מאז תחילת הקורונה אני ומשפחתי מקפידים ונזהרים מאוד אבל כנראה שזה לא הספיק הפעם. אנחנו לא מתפללים באף מניין לא אני ולא הילדים, מאז תחילת הקורונה הילדים לא חזרו לבית הספר. הם לומדים בבית ומתפללים".
נבדקת לקורונה?
"כרגע אני בבית, מקווה שיאשרו לי בדיקה, למרות שאישרתי בעצמי בדיקות לחצי עיר".
איפה הייתה החשיפה?
"זה כמו רולטה רוסית - היינו בהנחת אבן פינה בנופים במרחב פתוח, ופגשתי מישהו שלא ראיתי הרבה זמן, לשמחתי שנינו היינו עם מסכות, שוחחנו ואז נודע לנו שהוא חולה קורונה בלי סימפטומים. מאותו הרגע שנודע לי נכנסתי לבידוד. סגרתי את עצמי בחדר בתוך הבית אבל אני ממשיך לעבוד כרגיל. אני כל כך נזהרתי אבל הרגשתי שהקורונה כבר מגיעה לכל מקום ויכולה לתפוס אותך בכל מקום".
ואיך אתה מרגיש?
"אני מרגיש בסדר גמור. לצערי אנחנו חווים גידול במספר החולים בעיר יחד עם הנחיות סותרות לפעמים של משרד הבריאות. ארבעה בתי כנסת בעיר יסגרו, וכנראה גם האחרים יסגרו לכמה שבועות. זאת פעולה בוגרת של הגבאים ורבני הקהילות. אנחנו עושים עבודה מאוד סיזיפית במחלקת הבריאות בראשות מיכל אלימלך. לקחנו על עצמנו ללוות כל חולה בעיר -להתקשר אליו ולבדוק אם הוא צריך עזרה כלשהי. הכל לטובת התושבים".