מבית החולים שערי צדק נמסר כי חל שיפור קל במצבו של חייל צה"ל שנפצע קשה בפיגוע הדריסה במתחם התחנה בירושלים. הוא עדיין מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ.
12 לוחמי גולני נפגעו ביום חמישי בלילה בפיגוע דריסה סמוך למתחם התחנה ברחוב דוד רמז בירושלים. אחד מהם, שהיה המ"כ של קבוצת הטירונים, הוא תושב מודיעין, והוא עדיין מאושפז בבית החולים במצב קשה. מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי החיילים, שהתגייסו לאחרונה לצה"ל, לא הספיקו לירות לעבר הדורס, שמכוניתו נמצאה מאוחר יותר בבית ג'אלה ליד בית לחם.
1 צפייה בגלריה
זירת פיגוע הדריסה בירושלים
זירת פיגוע הדריסה בירושלים
זירת פיגוע הדריסה בירושלים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מבית החולים 'שערי צדק' נמסר היום (חמישי) אחר הצהריים כי: "ארבעת הפצועים קל מפיגוע הדריסה אמש שוחררו. מצבו של הפצוע הנוסף מוסיף להיות קשה אך יציב. הוא סובל מפגיעה רב מערכתית, עבר ניתוח במהלך הלילה ומורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ".
ד"ר אלון שוורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי 'שערי צדק' על מצב הפצועים: "מבין הפצועים יש פצוע באורח קשה עם חבלה רב מערכתית ופגיעת ראש קשה מאוד, לאחר בדיקות הדמיה הוא הועבר לניתוח, שהסתיים לפני מספר שעות כאשר הוא מורדם ומונשם. מצבו יציב. אי אפשר להגיד שלא נשקפת סכנה לחייו. שאר הפצועים, ארבעה עם פציעות קלות בגפיים".
ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, פרסם היום בעמוד הפייסבוק שלו את הבשורה הקשה, וכתב בין היתר כי, "הבוקר התבשרנו, כי אחד מלוחמי גולני שנפצעו בפיגוע הדריסה שהתרחש הלילה בירושלים הוא תושב העיר. בשעה קשה זו אני רוצה לחזק את ידיהם של הורי החייל, אחיו וחבריו ולהתפלל עימם לשלומו. כאב לשלושה חיילים, אחד מהם לוחם גולני, וכאזרח המדינה, אני סומך על כוחות הביטחון ובטוח שהם ימצאו את המחבל וימצו איתו את הדין".
פורסם לראשונה: 17:15, 06.02.20