יש אנשים שרק צליל המילה "שיפוץ" גורם להם לוותר על הרעיון. או לפחות לדחות אותו שוב ושוב: כי אין להם מושג מאיפה להתחיל, מה הכרחי לקנות ועל מה ניתן לוותר.
3 צפייה בגלריה
טראמפ בשירותים
טראמפ בשירותים
טראמפ בשירותים
(צילום: נילי קינן)
לטובת המתלבטים הכינה נילי קינן, מעצבת פנים ממודיעין, הרצאת זום חינמית ("נילי שפצי לי") שעושה סדר בבלגן: איך מזהים את זוללי התקציב (בעיקר במטבח), איך גורמים לזול להיראות נהדר, מה חשוב לדעת בבחירת חומרים, איך מתמחרים, איך נזהרים מטעויות (למשל, לא כל מה שנראה שיש הוא באמת שיש) ואיך שינוי קל בחלל (שבירת קיר פצפון) יכול לחולל שינוי אדיר.
3 צפייה בגלריה
לעצב בהשראת ליצמן
לעצב בהשראת ליצמן
לעצב בהשראת ליצמן
(צילום: נילי קינן)
בהרצאה מחלקת קינן טיפים ועקרונות ברזל לטובת מי שיוצא לדרך. למשל: "במטבח תמיד חייב להתייקם קשר "משולש" שיוצר ממש קשר משולש בין המקרר, הכיור והכיריים", היא אומרת. "ככל שהמשולש יותר שווה ומרווח, העיצוב נכון יותר מבחינת פונקציונליות ומידות".
עצה נוספת: "לא חייבים להרוס תמיד את כל הבית. אפשר בהזזת קיר אחד לחולל שינוי מדהים. או בהחלפת מיקומים. למשל, להחליף בין הסלון לפינת האוכל, מה שיכול ליצור ניצול נכון של החלל ומראה אפילו גדול יותר".
3 צפייה בגלריה
מכת צפרדע
מכת צפרדע
מכת צפרדע
(צילום: נילי קינן)
ואיך כל זה קשור לטראמפ? קינן, שבימי הקורונה השתעשעה להנאתה בהומור בחדר השירותים, יצרה סדרה של "עיצובים לרגע", שבה מככבים הנשיא בעל הרעמה, צ'ארלי צ'פלין, יעקב ליצמן, עשר המכות, אורית פוקס ואפילו דיוקן עצמי.
ההרצאה, שמתובלת בסיפורים משעשעים מאחורי הקלעים, תתקיים בזום היום, ה-1 ביולי בשעה 20:30.
להתחברות פנו לטלפון 050-6787423.