אלרואי אגם (21) מחשמונאים הוציא השבוע שיר חדש - "עד אליך". במרכזו: אהבה שלא מומשה בתיכון, תחושת ההחמצה, והפספוס בהזדמנות שהייתה.
1 צפייה בגלריה
אלרואי אגם
אלרואי אגם
אלרואי אגם
(צילום: לואיזה מוריה)
אגם (21) נולד וגדל באזור קשה בניו יורק שבארצות הברית. בילדותו, כך הוא מספר, הוא היה מוקף בפשע ובאלימות. כשהיה בן 12 עלה עם הוריו ואחיו לארץ.
איך התחלת לכתוב?
"השירים שכתבתי עם אחי עמנואל באים ממקום של כעס, הרבה תסכול וכאב נפשי. זאת גם הסיבה לכך שקשה לי מאוד במערכות יחסים".
בד בבד עם החיים הלא פשוטים, הוא מעיד שהמוסיקה הייתה שם תמיד בשבילו: מהפופ האמריקאי ועד המוסיקה השחורה. את כל זה הוא מביא איתו כיום למבחן הקהל הישראלי.
על מה מדבר השיר?
"השיר 'עד אלייך' נכתב ממקום של כאב וגעגוע למישהי שהייתי מאוהב בה בתקופת התיכון ולא אשכח אף פעם כי היא הייתה האהבה הראשונה שלי. בהתחלה לא ידעתי את זה, אבל ברגע שראיתי אותה הרגשתי משהו שלא הרגשתי אף פעם. למדנו להכיר אחד את השנייה והיה רגש הדדי, אבל אף פעם לא אמרתי לה איך אני באמת מרגיש כלפיה והיא לא אמרה גם כן.
זה אחד הדברים שאני הכי מתחרט עליהם מהעבר שלי, כי רק אחרי כל זה מצאתי את עצמי יושב מול הפסנתר ופשוט כותב את מה שעלה לי בראש ומה שהרגשתי באותה תקופה. אם הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור, הייתי רץ עד אליה כמו משוגע רק לנסות 'לתפוס' עוד טיפה קטנה מהזמן, כי הייתה לנו היסטוריה וחבל שזרקתי הכל לפח".