היום (שלישי, 28.5) חוגגים ברחבי העולם את יום ההמבורגר הבינלאומי. בואו נגיד את האמת, אין דבר טעים יותר מקציצת בשר עסיסית עטופה בלחמנייה טרייה ואם אפשר, אז גם צ'יפס בצד. לכבוד החגיגה הבינלאומית גם ברחבי הארץ יחכו לכם שפע של הפתעות ושידרוגים שירימו להמבורגר האהוב.
רשת אנגוס יוצאת במבצע של 1+1 החל מהשעה 17:00 על כל ההמבורגרים, ביניהם: נגוסבורגר עם חסה אייסברג, עגבנייה, מלפפון חמוץ ביתי ובצל סגול במחיר של 43 שקלים; המבורגר שחיתות עם ממרח גבינה כחולה, דבש, אגוזי לוז, ביצת עין ובצל מקורמל במחיר של 55 שקלים; המבורגר לואיזיאנה עם גבינת צ'דר, האש בראונז ביתי, טבעות בצל ורוטב ברביקיו מעושן במחיר של 55 שקלים.
3 צפייה בגלריה
Empire Burger של מוזס. צילום: חיים יוסף
Empire Burger של מוזס. צילום: חיים יוסף
Empire Burger של מוזס. צילום: חיים יוסף
במוזס תחכה לכם מנה מיוחדת לכבוד יום ההמבורגר הבינלאומי "אמפייר בורגר" מגדל המבורגר במשקל מצטבר של כ-450 גרם בשר הכולל שלוש קציצות המבורגר קלאסיות עם בצל מקורמל, פטריות צלויות, פלפלים ירוקים קלויים, רוטב פירי פירי, איולי צ'יפוטלה, חלפיניו, מלפפון חמוץ, עגבנייה וחסה. המנה מוגשת בלחמניית בריוש עם תוספת צ'יפס בצד. עבור התענוג תשלמו 99 שקלים.
סדרת ההמבורגרים ביג אירופה תיכנס לתפריט הקבוע של מקדונלד'ס. בסדרה תוכלו לטעום את הביג אמסטרדם שכולל טבעות בצל מטוגן, מיונז וחמוצים או ביג פריז המגיע בלחמניית בריוש עם רוטב חרדל. המחירים לארוחת ביג אירופה עומדים על 59 שקלים.
3 צפייה בגלריה
מגה אמסטרדם מסדרת מקדונלד'ס ביג אירופה. צילום: דן פרץ
מגה אמסטרדם מסדרת מקדונלד'ס ביג אירופה. צילום: דן פרץ
מגה אמסטרדם מסדרת מקדונלד'ס ביג אירופה. צילום: דן פרץ
חברי המועדון של רשת BBB יוכלו ליהנות מהטבת שדרוג ההמבורגר החל מהשעה 17:00. בנוסף, תוכלו למצוא המבורגרים מיוחדים כדוגמת שקשוקה בורגר בלחמניית חלה מתוקה עם ביצת עין וחומוס במחיר של 71 שקלים או ג'וסי לוסי המכיל גבינות במחיר של 72 שקלים.
ברשת בורגרים יוצאים במבצע, על זוג המבורגרים תשלמו 22 שקלים, עבור שלישייה 33 שקלים ושמינייה של המבורגרים תעלה 88 שקלים.
3 צפייה בגלריה
רשת בורגרים. צילום: יח"צ
רשת בורגרים. צילום: יח"צ
רשת בורגרים. צילום: יח"צ
במסעדות המבורג (תל אביב, רחובות) מציעים ביום ההמבורגר בכל הזמנת המבורגר שלוש תוספות על חשבון הבית. בין התוספות שיחכו לכם: חזה אווז מעושן, גבינת סנט מור, אננס בצ'ילי, גבינת צ'דר, גוואקמולה ופטריות פורטובלו.
ברשת המסעדות בלאק יחכה לכם המבורגר אמריקה: מגדל של שלושהBLACK Burger במשקל 220 גרם כל אחד עם שלוש מנות גאודה, בצל מקורמל, חמאת בוטנים, אווז וחסה ובצד צ'יפס וצ'יפס בטטה. מחיר המנה עם שתייה קלה או שליש בירה לבחירה - 129 שקלים.
ביומנגס משיקים שלושה המבורגרים חדשים, ביניהם: המבורגר אירי מתערובת בשר בקר ושומן חזיר עם תוספת צ'דר במחיר של 72 שקלים, המבורגר נורווגי מתערובת של בשר ואווז טחונים עם קשיו וטופינג של סלמון מעושן עם ריבת פטל במחיר של 72 שקלים והמבורגר קרואטי מתערובת של בשר בקר טחון עם עגבניות מיובשות, פרמזן וצנוברים לצד פלפל שרי ממולא בגבינות במחיר של 74 שקלים.
בבורגר סאלון אתם מוזמנים לחגוג עם כל התוספות על המבורגר של 220 גרם ומעלה בחצי מחיר.