כ 20% מבעיות הפטרת בגוף האדם מתרכזים בציפורניים, וזהו מספר גבוה ביותר, אין פלא איפה, שהביקוש למוצרים נגד פטרת הציפורניים, הוא רב. הבעיה היא שרוב המוצרים המוצעים כיום בעולם למלחמה בפטרת הציפורנים, אינם באמת עושים את העבודה. זה קורה מסיבות רבות, שחלקן נעוצות בעבודה, שלפטרת הציפורניים יש סוגים שונים והתכשירים המוצעים כיום בעולם. למלחמה בפטרת הציפורניים ,אינם באמת עושים את העבודה. זה קורה מסיבות רבות ,שחלקן נעוצות בעובדה שלפטרת הציפורנים יש סוגים שונים והתכשירים המוצעים פועלים רק נגד מספר סוגים מצומצם של המחלה. אך, הפעם, הנראה הבשורה הטובה כבר קיימת, הפתרון לרוב סודי הפטרת כבר נמצא. חברת נשיונל קוסמטיקס, הגיע לנוסחה המתאימה לאחר חיפוש נרחב אחרי החומרים שיכולים לטפל ברוב זיהומי הפטרת וכיום לאחר ניסיונות של 5 שנים ומחקר קליני ניתן לומר שבקיץ הקרוב אפשר להגיע לציפורנים בריאות וללכת בשקט עם סנדלים, ללא חשש אסתטי זה או אחר.
2 צפייה בגלריה
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
(צילום: יח"צ)
להיפטר מהפטרת :
פטרת ציפורנים היא זיהום קל עד קשה של ציפורני הרגלים או הידיים. לא מעט אנשים סובלים מפטרת זאת, שנחשבת לאחת הבעיות השכיחות ביותר בעולם. גם מבחינת סוגי הפטריות בגוף,פטרת הציפורנים מהווה 20% מכלל הפטריות. מכיוון שהפטריות גדולות בעיקר במקומות חמים ולחים, מרבית האנשים יסבלו מפטרת ציפורני הרגליים בעיקר בעונת החורף שכן, בעונה זאת נוטים לנעול נעלים סגורות, אך ישנם לא מעט אנשים אשר נועלים סגורות באופן תמידי גם לא בעונת החורף. אותם אנשים יכולים לפתח פטרת ציפורניים שמהווה דבר לא נעים כלל הן מבחינת ההרגשה של האדם והן מבחינה אסתטית. פטרת הציפורניים משנה את מראה הציפורן, הן מבחינת המבנה שלה והן מבחינת צבעה וגורמת לה למראה חריג שאינו נעים למראה. לכן טיפול בפטרת הציפורניים הוא קריטי לצורך שיפו המראה וכדי שהפטרת לא תעביר זיהומים לחלקם אחרים בגוף.
כיצד מטפלים בפטרת בציפורניים?
כיום ניתן למצוא מגוון של תכשירים ללא מרם המוצעים עבור טיפול בפטרת. ישנים גם משחות שניתן לקבל עם מרשם רופא. אולם, אם ניסיתם לא מעט תכשירים, אתם בוודאי יודעים שלא מעט מהם מאכזבים ואינם מעלימים לחלוטין את הפטרת. כיום מוצעים תכשירים מצוינים של חברת נשיונל קומסטיקס. בתכשירי קלינייל נמצא שמן זרעי HEMP – מדובר בשמן מיוחד בעל איזון מושלם לצורך טיפול בציפורניים בעייתיות.
2 צפייה בגלריה
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
(צילום: יח"צ)
מדוע דווקא המוצרים של נשיונל קומסטיקס טובין לטיפול בפטרת הציפורניים ? נשיונל קומסטיקס היא חברה מובילה כיום בתחום טיפול בפטרת הציפורניים. לאחר ניסויים רבים החברה הגיעה לנוסחה שיכולה לסייע באופן מהותי מאוד בטיפול בפטרת ועל כן, אין ספק שכל אדם שסובל מפטרת חייב לנסות את מוצרי החברה בדגש על תרסיס ליום ותרסיס ללילה אשר מהווים ללא ספק את הבחירה המושלמת עבור טיפול יעיל בפטרת. התכשירים של החברה מכילים חומצות אמינו ואיזון מושלם של אומגה 3 ואומגה 6 המסייעים בהבראה של סדקים בידיים וברגלים וכן , מעודדים ומזינים את תאי העור, מרגיעים גירויים אלרגיים ומונעים התפתחות דלקתית. כמו כן הם ממריצים את המערכת החיסונית ואף מזרזים את הבראה ואת חידוש הרקמות של העור. המוצרים של החברה יעילים מאוד עבור טיפול בפטרת הציפורנים לכל אדם שסובל מכך, לרבות חיילים ואנשי כוחות הביטחון אשא ידוע נעילת נעלים סגורות לאורך שעות רבות ביממה ,מדי יום ביומו, יוצרת אצלם פטרת.
המוצרים מוצעים במחירים אטרקטיבים עכשיו באתר קלייניל מבית נשיונל קוסמטיקס