תחום האירועים הוא בין התחומים שספגו את המכה הכואבת ביותר בשנה האחרונה. עם זאת, החיסון הממשמש ובא וההקלות בהגבלות, מבשרים את קץ המשבר ובכל רחבי הארץ מפיקי אירועים נהנים לראות את היומנים שלהם מתמלאים בהזמנות.
אם אתם מתכננים לחגוג אירוע מרגש בחודשים הקרובים ומחפשים רעיונות יצירתיים שיאפשרו לכם להפיק אירוע בלתי נשכח, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם תמצאו מספר רעיונות יצירתיים המגיעים מעולם הדפוס, שיהפכו כל אירוע למיוחד במינו.
1 צפייה בגלריה
דפי זהב בתי דפוס
דפי זהב בתי דפוס
דפי זהב בתי דפוס
(צילום: Credit)
הפרצוף שלכם על כל מוצר שרק תחלמו עליו
בשנים האחרונות מגוון מוצרי הדפוס הלך והתרחב באופן עקבי ונכון להיום ניתן למצוא ללא שום בעיה עשרות בתי דפוס בירושלים המספקים שירותי הדפסה על מגוון רחב ביותר של חומרים. למעשה לא מדובר רק על בתי דפוס בירושלים: נכון להיום ניתן למצוא בקלות גם בית דפוס במודיעין, בחדרה או בעפולה לצורך העניין, שמספק שירותי הדפסה על נירוסטה, זכוכית, עץ ובד.
הודות לכך, תוכלו בין השאר לשדרג את החתונה שלכם עם חולצות ממותגות, כובעים ממותגים ואפילו כוסות וצלחות ממותגות. מדובר ביופי של דרך לקשט את האירוע ועל הדרך לספק לאורחים שלכם מזכרת שירצו לשמור למשך שנים רבות. מדובר גם על יופי של דרך להוסיף נופך הומוריסטי לאירוע. דמיינו למשל חגיגת יום הולדת 80 לסבתא האהובה שתיערך בגינת הבית שלכם, כשפרצופה המקסים של הסבתא, מודפס על כל הכוסות או הצלחות החד-פעמיות...
חותמות ממותגות יעניקו מגע אישי
אם אתם רוצים להעניק מגע אישי לאריזות שבהן תארזו את המתנות הקטנות שתעניקו לאורחים או למשל להוסיף מגע אישי להזמנות לאירוע, כל שעליכם לעשות זה לאתר בתי דפוס בירושלים שמספקים שירותי הדפסת חותמות. מדובר בדרך פשוטה, יעילה וחסכונית להעניק מגע אישי וקסום למוצרים שונים. זאת כיוון שמקבל המתנה או ההזמנה, מבין שחתמתם על המוצר בעצמכם ושהשקעתם מזמנכם ומרצכם. זאת בניגוד למוצרים שבסך הכול הודפסו על ידי מכונה בבית דפוס כלשהו.
הזמנות יצירתיות ומקוריות
דרך מוצלחת נוספת לייחד את האירוע שלכם היא להשקיע מחשבה ויצירתיות בעיצוב ההזמנות. מובן שתמיד ניתן להסתפק בטקסט מקורי, משעשע או מרגש. עם זאת, אפשר ואף מומלץ לעשות צעד נוסף קדימה ולייצר הדפסה מקורית ומיוחדת במינה מבחינה עיצובית. כך לדוגמה, ניתן לייצר הזמנת פופ-אפ, שכאשר פותחים אותה, גזיר נייר שעליו מודפסות תמונותיהם של החתן והכלה, קופץ החוצה במפתיע. ישנן כמובן אפשרויות רבות נוספות כשגבול האפשרויות, כגבול הדמיון.
קישוט האירוע בדגלונים מעוטרים
מעבר לכל זה, ישנם כיום מספר בתי דפוס בירושלים, המספקים שירותי הדפסה על דגלונים הנתונים בשרשרת ארוכה. שרשראות דגלונים ממותגים, בדגש על דגלונים הגזורים בצורות מיוחדות ומלאות עיטורים וקישוטים, הן יופי של דרך לקשט את מתחם האירוע וליצור אווירה חגיגית ומיוחדת במינה.
טיפ חשוב לסיום
על מנת שתוכלו להגשים את החזון האמנותי והיצירתי שלכם, עליכם בראש ובראשונה לאתר בית דפוס שמסוגל לספק את שירותי הדפוס הנדרשים. ההמלצה הטובה ביותר בהקשר הזה היא לאתר בית דפוס שמסוגל לספק מגוון רחב ככול האפשר של מוצרי דפוס וזאת על מנת שלא תצטרכו להתרוצץ ולעבוד מול מספר בתי דפוס שונים. בהצלחה!