חברה מקצועית ומנוסה מעניקה פתרונות ניקיון רבים, כאשר הבולטים שבהם הם ניקיון דירות לאחר שיפוץ ואחזקת מבנים. מדוע לא מומלץ לנקות דירה לאחר שיפוץ באופן עצמאי? שיפצתם דירה לאחרונה? אחרי שהשיפוצניקים הולכים, הם משאירים אחריהם שפע של לכלוך ובלגן. ישנם אנשים אשר חושבים שאם רק יקחו יום חופש, ישנסו מותניים ויתחילו לנקות, הם ייפטרו מכל הלכלוך במהירות. אבל כל מי שמתחיל בעבודה, מגלה עד מהרה שהיא הרבה יותר מורכבת ממה שחושבים. אלה כמה סיבות שבגינן לא כדאי לנקות דירה לאחר שיפוץ לבד:
1 צפייה בגלריה
חברת אלה אחזקה וניהול
חברת אלה אחזקה וניהול
חברת אלה אחזקה וניהול
(צילום: FREEPIK)

  1. לא תמיד ניתן להתמודד עם כל סוגי הלכלוך.שיפוץ כולל שימוש בחומרים שונים כמו צבע או טיט, חומרים אשר לא יורדים בקלות מהקירות או מהזכוכיות. האדם הממוצע מוצא את עצמו עמל במשך שעות לשווא, על מנת להסיר את כל הלכלוכים. חברת ניקיון ותחזוקה, לעומת זאת, יודעת כיצד לגשת לכל לכלוך ומסירה אותו באמצעות כלים מיוחדים כמו סכינים או שפכטל.
  2. בזבוז של חומרי ניקיון.כאשר מנקים דירה לאחר שיפוץ באופן עצמאי, משתמשים בלא מעט חומרי ניקיון ולא תמיד באופן מושכל. אדם שאין לו ידע רב בסוגי חומרי הניקיון השונים עלול לרכוש חומרי ניקיון בלתי נכונים או בלתי איכותיים שלא בהכרח יתרמו לניקיון הדירה. לא אחת קורה שבעל הדירה משקיע כספים בכמה שיותר חומרים, ובסוף מגלה שעליו לקרוא לבעל מקצוע כדי לנקות את הדירה. צוות של חברת ניקיון ותחזוקה מקצועית יודע באילו חומרים יש להשתמש על מנת להיפטר מהכתמים והלכלוכים שהם מנת חלקו של כל תהליך שיפוץ.
  3. זמן שווה כסף.
ניקיון דירה לאחר שיפוץ באופן עצמאי גוזל מכם זמן. אתם צריכים לקחת כמה ימי חופש מהעבודה ולהפסיד כסף, וגם יש לכם הרבה פחות פנאי לבילויים חברתיים ומשפחתיים. חברת ניקיון ותחזוקה מקצועית תסייע לכם לחסוך את הזמן הזה, באמצעות ניקיון יסודי, מהיר ושיטתי של הדירה. כך שתוך זמן קצר בלבד ניתן כבר לראות את התוצאות של ניקיון דירה חדשה לאחר שיפוץ, להתחיל להכניס את הרהיטים והחפצים ולהתמקם בדירה כראוי.
דואגים לאחזקת מבנים מעבר לניקיון דירה לאחר ביצוע שיפוץ, חברה מקצועית ומנוסה מתמחה בכל הנושא של אחזקת מבנים. מדובר לא רק בתחזוקה של בנייני משרדים, אלא באחזקת מבנים משותפים המהווה מעין תחלופה לוועד הבית שכולנו מכירים. במקום שהדיירים יקיימו אסיפות ויתחילו להתעסק בנושאי ליקויים וגביית כספים, יש חברת אחזקה שעושה זאת במקומם. היא אחראית על שמירה על קשר עם אנשי המקצוע הנחוצים לצורך ליקויים שונים דוגמת נזילות ואינסטלציה, וכן יודעת כיצד לגבות כספים משכנים עקשנים. בסופו של דבר, חברה המספקת שירותי אחזקת מבנים מאפשרת לדיירים לקיים את שגרת חייהם ולשמור על יחסים טובים עם השכנים.
יוצרים סביבה נקייה עם אלה אחזקה וניהולהבית שלכם נראה כמו תוהו ובוהו לאחר שיפוץ? ועד הבית עזב ואתם צריכים לחפש עכשיו חברה לאחזקת מבנים? הכירו את אלה אחזקה וניהול, חברה מקצועית ומנוסה המטפלת בכל ענייני הניקיון והתחזוקה. כאן תקבלו שירות איכותי ומקצועי מאל"ף ועד תי"ו ותהנו ממגוון רחב של שירותים המוצעים על ידי החברה: ניקיון בלחץ גבוה, ניקיון משרדים, אחזקת מבנים, ניקיון דירה חדשה, ליטוש אבן ושיש ועוד.