אם נסתכל על השוק בשנים האחרונות נוכל לראות כי החלה להתפתח מגמה של שימוש בהדמיות תלת מימד, מגמה זו רק הולכת ומתפתחת יותר ויותר עם השנים והשימוש בהדמיות מוצר נעשה יותר ויותר רלוונטי, במיוחד בתקופה כמו זו של מגפה עולמית אשר מאלצת אותנו לפנות לאמצעים דיגיטליים לצורך שיווק והסברה. אז מה זה בכלל הדמיות תלת מימד? איפה היא בכלל נחוצה? ולמה הדמיות תלת מימד טובות לעסק שלכם? על כל אלה נענה מיד.

1 צפייה בגלריה
סמסונג, בקרוב בבת ים
סמסונג, בקרוב בבת ים
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אז מהם הדמיות תלת מימד?

הדמיות תלת מימד הן בעצם מודל דיגיטלי אשר מסייע לנו להציג מוצר, מרחב או שירותים מסויימים עבור העסק שלנו בצורה הכי ריאליסטית וקרובה למקור שניתן, באמצעות הצגה ושימוש ב3 מרחבים: גובה, אורך ורוחב, מה שנותן לנו את היכולת לקבל תחושת עומק. וכך באמצעות ההדמיות תלת מימד נוכל לראות את האובייקט שבחרנו עם כל הפרטים הקטנים שהוא כולל בתוכו באופן שידגים לנו איך יראה במציאות.

מי משתמש בהדמיות תלת מימד?

עם התפתחות התחום בשנים האחרונות נעשה שימוש רחב ומגוון יותר ויותר בהדמיות תלת מימד וניתן לראות אותם כמעט בכל מקום. אם פעם הדמיות תלת מימד היו משמשות בעיקר לצורך אדריכלות והנדסת בניין, כיום ניתן למצוא הדמיות תלת מימד בתחומים רבים, לדוגמה בתחום הרפואה לצורך המחשת פעילותם של תרופות שונות, או מתקנים רפואיים שונים. בתחום הקולנוע, אומנם הדמיות תלת מימד הגיעו לשם די "לאחרונה" אך אין ספק שהדמיות משפרות את חוויית הצפייה בצורה משמעותית, ומצמצמות עלויות של סט ואביזרים. ובתחומים רבים נוספים בעיקר לצורך תכנון וייצור מוצר.

כיצד יקדמו הדמיות מוצר תלת מימדיות את העסק שלכם?

גיוס משקיעים
חברות סטארט אפ רבות מנסות לגייס משקיעים כדי שישקיעו ברעיון שלהם ויקדמו אותו הלאה אל תוך עולם העסקים. אך לרוב חברות סטארט אפ הן עם משאבים מוגבלים ביותר ולכן ייתכן וימצאו עצמם מגיעים לישיבה כאשר עוד אין ברשותם מוצר קיים ולכן הדמיות מוצר הן פתרון נפלא לסיטואציה כזו, הדמיות תלת מימד מאפשרות לנו לבנות את המוצר לפרטי פרטים מבלי באמת לייצר אותו ובאותו הזמן להציג אותו בצורה מרשימה ביותר אל מול המשקיעים, הדמיות תלת מימד יגרמו לכך שנצטייר כאנשים חדשניים, רציניים ובעלי רצון ותשוקה להצליח, תכונות אשר נחוצות ביותר בחיפוש אחר משקיע לחברה.

הסבר פשוט למוצר מורכב

קיימים בשוק מוצרים רבים שקשה להסביר את פעילותם, תוכנם או השפעתם קחו לדוגמה את תחום הרפואה במידה וחברה בתחום רוצה להראות את השפעתה של תרופה מסוימת על גוף האדם זה יכול להפוך להיות תהליך מסובך, החברה יכול לייצר הדמיות תלת מימד של גוף האדם מבפנים ובכך להדגים ולהמחיש את כל הנעשה בתוכו. הדמיות תלת מימד יקלו על ההסבר ויאפשרו לצופים לראות כיצד דברים מתרחשים גם אם אין באפשרותנו לראות אותם במציאות.

הדמיות תלת מימד חוסכות בעלויות

ייצור מוצר ושיווקו יכול להיות דבר יקר ביותר ולדרוש משאבים רבים במיוחד מחברות מתחילות. העלויות כוללות בתוכם דברים רבים כמו פיתוח המוצר עצמו, ייצור אב-טיפוס, ארגון של יום צילומים, אשר כולל צלמים, סט, במקרים רבים שחקנים לצורך המחשה, ועוד. שלא לדבר על חברות אשר רוצות לבדוק דעת קהל על מוצר חדש שהן מעוניינות להשיק, דבר הגורם להם להוציא כסף כמה וכמה פעמים לאורך תהליך הייצור. הדמיות מוצר בקלות יכולות לחסוך לכם את הכספים האלו, כאשר הכל נעשה במחשב ולא דורש צלמים, שחקנים, תאורה, הפקה ואפילו חוסך בזמן.

לסיכום

הדמיות תלת מימד יכולות להעיף את העסק שלכם קדימה מאוד בקלות אם רק תתינו להם, הן יכולות להיות כיפיות, מלמדות ומרתקות ביותר, מגוון האפשרויות הוא בלתי נגמר. אם החלטתם שאתם מאמצים את הגישה ומעוניינים להתחיל לפעול לקידום העסק שלכם אנחנו ממליצים לכם להיעזר במומחים, סטודיו אנימייד הוא בעל ניסיון רב בתחום הדמיות התלת מימד ובעל חשיבה יצירתית ושירות מעולה והם ללא ספק ישמחו לעזור לכם. שיהיה בהצלחה!