ידיעות על הבר: לרגל חגיגות ה-80 ל"ידיעות אחרונות", מגוון אירועים יתקיימו עם העיתונאים המובילים של העיתון בפאבים ברחבי הבירה.
במהלך האירועים ישתפו שישה מעיתונאי הקבוצה את הקהל בסיפורים שמאחורי הקלעים, ויתנו הצצה אל הסיפורים, אל שיטות העבודה, הסודות ודרך הכתיבה שמשפיעה על חיינו.
יוסי יהושוע, הכתב הצבאי ידבר ב"בירבזאר" על המלחמה הבאה, דנה ספקטור תשתף ב"דז'ה בו" על תהליך כתיבת טור אישי, רז שכניק ואורי קופר יחשפו את הסיפורים שמאחורי הקלעים בעולם השואוביז והכדורגל ב"בלו הול" ו"גטסבי", אטילה שומפלבי ישוחח על תקשורת ופוליטיקה בעידן הפייק ניוז ב"מייקס פלייס" וענת לב-אדלר ב"השכנה" תשתף על המלחמה של העיתון באלימות כלפי נשים.

1 צפייה בגלריה
דנה ספקטור
דנה ספקטור
דנה ספקטור
(צילום: יובל חן)

הערב המיוחד יערך בשישה בינואר החל מ-18:30, והוא יתקיים מיד לאחר הוועידה השנתית של "ידיעות אחרונות" בבנייני האומה בירושלים, בסימן "האנשים של המדינה" ובחסות הרל"י, הרשות לפיתוח ירושלים.
ועידת "האנשים של המדינה" תכנס על במה אחת את אלו שריגשו, השפיעו ופרצו דרך בשנת 2019 ולאורך העשורים האחרונים. את הוועידה החגיגית, שתיפתח על ידי נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ינחו סיון רהב-מאיר ואביב אלוש. במהלך הוועידה יופיע מי שהפך בשנים האחרונות לאחד הזמרים האהובים בישראל, ישי ריבו.
ההרשמה בלינק – לחצו כאן.
המעוניינים להשתתף בוועידת "האנשים של המדינה", יכולים להירשם בלינק בעלות של 120 שקל לכרטיס (80 שקל למנויי "ידיעות אחרונות") - לחצו כאן.