בחירת מובילי דירה יכולה להסתבך אם אתם מתכוונים להישען על המלצות רק לפי מחיר זול מאוד. לא זו הנקודה בבחירת האנשים הנכונים לצורך הובלות במודיעין. כדי לבחור את המובילים שבאמת עושים את העבודה בשבילכם הכי טוב, שימו לב לכמה קריטריונים חשובים מאוד. גם אם אתם משפחה ממוצעת, קטנה או בינונית, ואין לכם רכוש רב או יקר במיוחד, עדיין תרצו להגיע בשלום ליעד כשהכל אתכם ובזמן. בשביל זה אפשר לבקש המלצות באינטרנט, לחפש בגוגל או לשאול בפייסבוק, אבל לא לשכוח להפנות את השאלות הנכונות גם למובילים עצמם. רק כך תוכלו למנוע עגמת נפש ואי הבנות ביום ההובלה עצמה.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

מה חשוב לשאול מובילי דירה?

בחברת הובלות בוריס ומיכאל ממליצים לשאול כמה שאלות את המובילים ולרשום כל מה שהם אומרים לכם, כדי להימנע מאי נעימות ביום העבודה עצמה. כשמקבלים את הצעת המחיר שאלו מה היא כולל, כולל כל הרהיטים שיש לכם, ארגזים ושקים. הספירה חייבת להיות נדיבה, כלומר לא לפסוח על אף אריזה כדי שבאמת תקבלו את התמונה השלמה. חוץ מזה, ידוע שתמיד נוספים עוד כמה ארגזים להובלה ברגע האחרון ולכן תמיד כדאי לקבל מחיר שמעגל כלפי מעלה. בשבילם זה עוד כמה דקות, בשבילכם זה המחיר המלא והמעודכן.

ציוד מיוחד להובלה

אם יש לכם תכולה יקרה במיוחד שאי אפשר להוריד במדרגות וחובה להוריד ולפרוק אותה בעזרת ציוד מיוחד, ודאו שיש למובילים שלכם גם את זה. נכון שמשפחות שצריכות הובלות במודיעין הן בדרך כלל משפחות רגילות שאין להן צורך במנופים רציניים בגלל אופי הבניינים במודיעין, אבל עדיין יש צורך לוודא שיש רמפות ועגלות מיוחדות גם לסחוב את כל הציוד שצריך בכל זאת יחס מיוחד. זה יכול להיות ארון שאי אפשר לפרק או ספה כבדה וגדולה, וזה יכול להיות גם מכשור חשמלי כבד. לא נעים להגיע ליום ההובלה ולגלות שאין איך להוריד את התכולה שלכם או להעלות אותה, וחייבים לעשות פשרות לא בטוחות שיסכנו את שלומה.

שירות וזמינות לשאלות

כשאתם מזמינים מובילים בוודאי תצטרכו לנהל כמה שיחות אתם לפני יום ההובלה. אם המובילים אינם זמינים לכם יותר מדי זה אומר שאולי לא יהיו זמינים ביום ההובלה, וזה בעייתי. שאלו אותם מתי נוח להתקשר כדי לקבל תשובות ולהרגיע אתכם. זה יכול להיות שאלות אם יש להם מספיק ניסיון בהובלת התכולה שיש לכם, או לעדכן אותם שנוספו פריטים להובלה ואתם רוצים לקבל מחיר מעודכן.
ביטוח ואחריות
ביטוח ואחריות זה לא רק לתכולה שלכם אלא גם לכל נזק שעלול להיגרם לדירתכם או לשכנים במהלך ההובלה. הובלת דירה היא עניין מורכב ולפעמים יש צורך בתמרונים ובפעולות שעלולות לפגוע בבניין או בכלי רכב, ואתם צריכים לבחור מוביל דירה שיש לו ביטוח לכך. הביטוח צריך לכסות גם נזק לתכולה עצמה, כמובן.