שנת השידורים של 2019 הסתיימה והנה נפתחת שנה חדשה עם סדרות מעולות שיעלו על המסך. במה כדאי לכם לצפות?
קיבוצניקים (HOT החל מ-12.1)
חבורה של קיבוצניקים, בני כיתת “נרקיס” מקיבוץ “מעיין חיים”, התפזרו לכל עבר אחרי הצבא. פירוק הקיבוץ מכריח אותם לחזור להיות בקשר, והם מוצאים את עצמם חוזרים לחיות ביחד כמו בבית הילדים בקיבוץ, אלא שהפעם זה קורה בהאנגר תעשייתי בדרום תל אביב וכשהם בני שלושים. בסדרה משתתפים רועי ניק, דינה סנדרסון, שי אביבי, ליהי קורונובסקי ואחרים.


האפיפיור החדש (HOT החל מ-12.1)
דרמה בת תשעה פרקים אשר מהווה המשך לסדרה “האפיפיור הצעיר”. הסדרה מתחילה באותה הנקודה בה הסתיימה ה”אפיפיור הצעיר”, כשלנעליו של האפיפיור השרוי בקומה נכנס סר ג’ון בראנוקס (ג’ון מלקוביץ’), שזוכה לשם יוחנן פאולוס השלישי. עד מהרה בראנוקס מבין שלא יהיה קל להחליף את האפיפיור הכריזמטי שהספיק להפוך לקדוש עבור אלפים. בינתיים, הכנסייה נמצאת תחת מתקפה בעקבות מספר שערוריות שמאיימות למוטט את הסדר הקיים.


זר (HOT, סלקום, YES החל מ-13.1)
סדרת מתח חדשה של HBO המבוססת על רב המכר של סופר האימה המצליח סטיבן קינג. ראלף אנדרסון (בן מנדלסון) הוא חוקר משטרתי המתאבל על מות בנו, שנשלח לחקור רצח מזעזע של ילד בן 11 בעיירה קטנה בג’ורג’יה. החקירה מסתבכת כשהחשוד העיקרי, טרי מייטלנד (ג’ייסון בייטמן), שכל העדויות מצביעות לכיוונו, חושף אליבי מוצק לליל הרצח. אנדרסון מחליט לצרף לחקירה את הולי גיבני (סינת’יה אריב) – חוקרת פרטית עם שיטות עבודה לא קונבנציונליות, וביחד הם חושפים לאט לאט פרטים ועובדות הגורמים להם לפקפק בכל מה שחשבו שאמיתי, בעוד כוח מרושע ועל-טבעי משפיע על מהלך החקירה.


אווניו 5 (HOT, סלקום, YES, החל מ-21.1)
“אווניו 5” היא חללית תענוגות שמטיסה את אורחיה ברחבי מערכת השמש ומציעה על הדרך שלל פינוקים כמו שיעורי יוגה וארוחות גורמה. את צוות הספינה מוביל קפטן ריאן קלארק (יו לורי), כשלצדו מנהל קשרי הלקוחות מאט ספנסר (זאק וודס), המיליארדר הרמן ג’אד (ג’וש גאד) והמהנדסת בילי מק’אבוי (לנורה קריצ’לו). במהלך סיור מסביב לכוכב שבתאי הצוות נתקל בבעיות טכניות, והוא נאלץ להרגיע את 5,000 הנוסעים על החללית. אבל כשאירועים לא צפויים מתחילים להתרחש – הצוות לא בהכרח מסוגל להתמודד איתם, והקפטן לא בהכרח יודע איך לנהל את המשבר.


תרגיע, עונה 10 (HOT, סלקום, YES, החל מ-21.1)
בעונה העשירית, לארי לוקח על עצמו פרויקט גדול רק כדי לעצבן יריב חדש, ורק אחר כך מגלה שמדובר בפרויקט הרבה יותר מורכב משציפה. לצדו של דיוויד ישובו לככב גם ג’יי בי סמובס (“דייט לילי”), ריצ’ארד לואיס (“לעזוב את לאס וגאס”), זוכה “גלובוס הזהב” טד דנסון (“פארגו”, “חופשי על הבר”) וסבריו גוארה (“דרוש גיבור”). בנוסף, זוהי העונה הראשונה שתשודר לאחר מותו של בוב איינשטיין (“משפחה בהפרעה”), שנפטר בינואר 2019 לאחר מאבק במחלת הסרטן. איינשטיין גילם את חברו הטוב של לארי, מרטי פאנקהאוזר, והשתתף בפרקים רבים לאורך 9 עונות הסדרה.


המדריך לרוצח, עונה 6 (HOT, החל מ-5.1)
עונה שישית ואחרונה לסדרה של שונדה ריימס. העונה האחרונה עוקבת אחר כיתתה של פרופסור אנאליס קיטינג (ויולה דיוויס) בסמסטר האחרון ללימודיהם. בעונה זו השקרים, הפחד והאשמה המחברים בין פרופסור קיטינג ותלמידיה מתבררים כהרסניים מתמיד, בעוד הם מתמודדים עם התעלומה הגדולה ביותר שלהם עד כה.


חינוך מיני (נטפליקס, החל מה-17.1)
העונה השנייה לאחת מסדרות הנוער שמתאימה גם לנערים בליבם. אימו של אוטיס חסר הביטחון היא מטפלת מינית, כך שיש לו ידע רב בכל מה שנוגע לייעוץ מיני. ידידתו המרדנית מייב מציעה שיפתחו ביחד מרפאה לטיפול מיני בבית הספר. הסדרה נוגעת בנושאים מהותיים מזהות מינית ומגדרית ועד הפלות, סלאט שיימינג, אוננות ותסביכים מהפסיכואנליזה. על המסך תוכלו לראות את אסא באטרפילד וג'יליאן אנדרסון.


קופה ראשית, עונה שנייה (כאן, החל מה-3.1)
הקומדיה המוקומנטרית עם קרן מור ודב נבון, המתרחשת בסופר "שפע יששכר", חוזרת לעונה שנייה. בפרק הפותח, הסניף עובר למתחם חדש ובו תא שירותים אחד לעובדים ותא שירותים אחד להנהלה. שירה מאפשרת גם ללקוחות להשתמש בשירותי העובדים והעובדים יוצאים למלחמה.