שובר הקופות שקרע את הצופים מצחוק בברודווי, בלונדון ובכל רחבי העולם מגיע לראשונה לישראל ובעברית. המחזמר, שמבוסס על רומן מאת אמנדה בראון והסרט של מטרו גולדווין מאיר, מגולל את סיפורה של אל וודס, שהיתה תמיד מלכת השכבה, הכי אופטימית, הכי קופצנית והכי בלונדינית. כשהתחביבים שלך הם שופינג, אופנה וטיפוח, אפשר באמת להתבלבל ולחשוב שיש לך הכל בחיים. כך מרגישה אל, עד שאהוב ליבה, וורנר, מחליט לעזוב אותה ולחפש לו מישהי קצת יותר "רצינית". אבל הבולנדינית הזאת הרבה יותר חכמה מכפי שהיא נראית והיא בשום אופן לא מוכנה לשמוע "לא". כדי להוכיח שהיא "לא רק בלונדינית" ולכבוש מחדש את ליבו של וורנר, היא אורזת את מיטב בגדיה הוורודים ואת ברוזר (כלב הצ'יוואווה שלה) ויוצאת למסע חייה – הישר לבית הספר למשפטים באוניברסיטת הרווארד היוקרתית.
1 צפייה בגלריה
לא רק בלונדינית. צילום: אוהד רומנו
לא רק בלונדינית. צילום: אוהד רומנו
לא רק בלונדינית. צילום: אוהד רומנו
על הבמה תוכלו לראות את אניה בוקשטיין, עוז זהבי, חנה לסלאו, ששי קשת, מיי פיינגולד אוריאל איזיקל ועוד עשרות שחקנים ורקדנים וגם תזמורת חיה. על הבימוי והכירוגרפיה, אביחי חכם.
המחזמר יעלה לראשונה על הבמה ב 13.2.20 בהיכל התרבות נס ציונה וימשיך משם למשכן לאמנויות הבמה באשדוד, היכל התרבות פתח תקוה, תיאטרון ירושלים, היכל התרבות ראשון לציון, היכל אמנויות הבמה הרצליה, תיאטרון חולון והיכל התרבות תל אביב. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה באתר.