שליחות קטלנית: גורל אפל (ארה"ב, 2019)
מעל שני עשורים עברו מאז שרה קונור מנעה את יום הדין, שינתה את העתיד וכתבה מחדש את גורל המין האנושי. דאני רמוס חיה חיים פשוטים במקסיקו סיטי עם אחיה ואביה כאשר מחסל מסוג חדש וקטלני – Rev-9 – חוזר בזמן על מנת לצוד ולהרוג אותה. הישרדותה של דאני תלויה באיחוד כוחות עם שתי לוחמות: גרייס, חיילת-על משודרגת מהעתיד, ושרה קונור למודת הקרבות. בעוד ה Rev-9 משמיד ללא רחמים כל דבר וכל אחד שעומד בדרכו לדאני, שלוש הנשים מגיעות אל מחסל מסוג T-800 מעברה של שרה, אשר עשוי להיות תקוותן האחרונה.
בימוי: טים מילר. שחקנים: ארנולד שוורצנגר, לינדה המילטון, מקנזי דיוויס, נטליה רייס.
הפרופסור והמשוגע (ארה"ב, 2019)
פרופסור ג'יימס מאריי לוקח על עצמו אתגר שנראה דמיוני ובלתי מציאות -ליצור מילון שמקיף את כל ההגדרות הידועות. הוא הוגה רעיון לשתף את הציבור באיסוף המילים, וע״י המהלך הזה לקצר את זמן העבודה על המילון. בזמן שההגדרות נאספות ונראה שהפרויקט עלול להיכשל, הצוות בראשות מאריי מגלה כי אדם אחד, ד"ר דאבליו.סי מינור, שלח להם יותר מעשרת אלפים מילים וע״י כך הציל את הפרויקט השאפתני. כשהוועדה מתעקשת לכבד אותו, מתגלה אמת מזעזעת: ד"ר מינור היה רוצח שהורשע והוחזק בבית-משוגעים על חוסר שפיות. מאריי מנסה בכל מחיר לסייע לו ולהוכיח את חפותו ואת העובדה שהטיפול הפסיכיאטרי שניתן לו גרם לו נזק כמעט בלתי הפיך וע״י כך גם להציל את פרויקט המילון.
בימוי: פארהאד סאפיניה. שחקנים: מל גיבסון, שון פן, נטלי דורמר, אדי מארסן.
ג'קסי (ארה"ב, 2019)
לפיל יש בעיה רצינית – הוא מכור לטלפון שלו. אין לו חברים, העבודה שלו היא לכתוב רשימות מטופשות באינטרנט, וחיי האהבה שלו לא קיימים. אבל הסטטוס שלו עומד להשתנות. כשהוא משדרג את הטלפון הוא נתקל בג'קסי – עוזרת חכמה, מעודדת, ויעילה במיוחד, שעוזרת לו להיפתח ולתקשר עם הסביבה קצת יותר. אבל כשהוא הולך והופך להיות פחות תלוי בג'קסי, מתברר שג'קסי עצמה נהיית יותר ויותר תלויה בו.
בימוי: ג'ון לוקאס, סקוט מור. שחקנים: אדם דווין, אלכסנדרה שיפ, רוז בירן, מייקל פניה.
החוחית (ארה"ב, 2019)
מסלול חייו של ת'יאו בן ה-13 נכנס לסחרור לאחר שאמו נהרגה בפיצוץ במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק. הטרגדיה מובילה אותו למסע של אבל ואשמה, גילוי עצמי וגאולה, ואף אהבה. במהלך מסעו זה, הוא מחזיק רק בפיסת תקווה אחת מאותו היום – ציור של ציפור קטנטנה הקשורה לענף עליו היא עומדת בכלובה: החוחית.
בימוי: ג'ון קראולי. שחקנים: ניקול קידמן, אנסל אלגורט, פין וולפארד, אוקס פגלי, ג'פרי רייט.
שנת החתונה שלי (ארה"ב, 2019)
מארה בת ה-27, צלמת מוכשרת מלוס אנג'לס, פשוט לא בטוחה שהיא "מהסוג שמתחתן". בן הזוג הרומנטי שלה, לעומתה, כבר מוכן לעשות את הצעד הגדול. על המורכבות הזוגית הזאת מופעל לחץ מכיוון לא צפוי: בתוך זמן קצר, מתחילות לנחות בתיבת הדואר שלהם לא פחות משבע הזמנות לחתונות החברים הכי טובים של שניהם. השניים מתחילים לדלג יחד מאירוע לאירוע, מקבלת פנים אחת לאחרת, וחווים מפגשי חברים ומשפחות, שגורמים להם להרגיש איך הטבעת מתהדקת סביבם.
בימוי: רוברט לוקטיק. שחקנים: שרה היילנד, אנה קאמפ, ג'נה דוואן, טיילר ג'יימס וויליאמס.