מוריס (ישראל, 2018)
סיפור אהבה בין מוריס, משורר אורבני מחוספס לבין אודליה, חברתו המאנית-דפרסיבית. בזכות השירה היא נרפאת מהדיפרסיה. מוריס עצמו סובל מסימפטום המסומן כתוצר לוואי של העולם החדש והמסחרר של זמננו. ככל שאודליה נרפאת, הוא הולך ודועך. במקביל מובא סיפורו של עדרי, בעל חנות ספרים מעופשת. מוריס מכיר לו את עדן, בחורה סוררת מחיי הלילה, והם מתאהבים.
בימוי: אורן בן סימון. שחקנים: אנה קריויסקי אנוש, איתן סנה, אורן בן סימון, סיון כהן, ירון אשכנזי.
סיפורים מפחידים שמספרים בחשכה (ארה"ב, 2019)
שנת 1968 בעיירה האמריקאית הקטנה מיל ואלי. שרה, נערה צעירה עם סודות נוראים, מתגוררת באחוזה משפחתית בפרברי העיירה ומחברת מקבץ של סיפורי אימה מבעיתים ועל-זמניים. בימינו – קבוצת נערים ונערות מגיעים לאחוזה ומוצאים את הספר של שרה. הסיפורים בו הופכים עבורם למציאות מדממת והסיוט הגדול של חייהם מתחיל.
בימוי: אנדרה אוברדל. שחקנים: זואי קולטי, מייקל גראזה, אוסטין אברמס, גבריאל ראש, אוסטין זאג'ור, נטלי גנצהורן, דין נוריס.
מידסומר (ארה"ב, 2019)
דני וכריסטיאן הם זוג צעיר, ככל הנראה בסופה של מערכת היחסים שלהם. אך כשטרגדיה נופלת על דני ומשפחתה, היא מחליטה להצטרף לכריסטיאן וחבריו לטיול של פעם בחיים לפסטיבל קיץ בכפר שבדי מרוחק. אבל מה שמתחיל כהרפתקה חמימה ושלווה במקום בו השמש תמיד זורחת, הופך במהרה לסיוט לאור יום.
בימוי: ארי אסטר. שחקנים: פלורנס פיו, ג'ק ריינור, וויליאם ג'קסון הרפר, וויל פולטר, וילהלם בלומגרן.
אנגרי בירדס 2 (ארה"ב, 2019)
האנגרי בירדס שלא יודעות לעוף והחזרזירים התככנים מעלים את העימות ביניהם לשלב הבא. כאשר איום חדש עולה אשר מעמיד בסכנה גם את אי הציפורים וגם את אי החזירים, רד, הפצצה המתנדפת, ספידי צ'אק והעיט האדיר מגייסים את סילבר, אחותו הקטנה של צ'אק וגם את מנהיג החזירים לנארד, העוזרת האישית שלו קורטני והחזיר הטכנולוגי גארי ויחד הם יוצרים ברית רעועה שתכליתה להציל את בתיהם.
בימוי: פרגל ריילי, קליי קייטיס.
פליימוביל: הסרט (ארה"ב, 2018)
מרלה בת ה-16 מגלה, שאחיה צ'רלי בן ה-10 התגנב לתערוכה קסומה של פליימוביל, כשלפתע השניים נשאבים יחד אל תוך המיצג המרכזי והופכים בן רגע לדמויות פליימוביל בעצמם. צ'רלי הופך לוויקינג פליימוביל עוצמתי, ונחטף על ידי פליימובילים אחרים. מרלה יוצאת בעקבותיו ועוברת בין עולמות משחק שונים, מהמערב הפרוע, דרך הפיראטים ועד לרומא העתיקה. למסעה מצטרפים דל, שמנהל פוד-טראק ורקס דאשר, המרגל של הוד מעלתה, שעוזרים לה למצוא ולהציל את צ'רלי.
בימוי: כריס באק.